ویکی ناروتو / بوروتو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سارادا اوچیها

اشتراک‌گذاری

سارادا اوچیها

Sarada Uchiha

سارادا اوچیها - ناروتو / بوروتو

تولد

۳۱ مارچ

جنسیت

مونث

سن

۱۱

ککی گنکای

طبقه‌بندی

نینجای طبی

وابسته به

تیم

درجه نینجا

خانواده

فوگاکو اوچیها (پدر بزرگ)
میکوتو اوچیها (مادربزرگ)
ساسوکه اوچیها (پدر)
ایتاچی اوچیها (عمو)
کیزاشی هارونو (پدربزرگ)
مبوکی هارونو (مادربزرگ)
ساکورا هارونو (مادر)

گونه طبیعت

رهاسازی آتش
رهاسازی برق
رهاسازی باد (تنها در انیمه)
رهاسازی یین

سارادا اوچیها (Sarada Uchiha) شخصیتی محوری در مجموعه بوروتو است. او یک کونویچی از قبیله قبیله‌ی اوچیها در دهکده کونوهاگاکوره است.

بیوگرافی

او دختر ساسوکه اوچیها و ساکورا هارونو، و یک گنین از آکادمی دهکده کونوها و همکلاسی سابق بوروتو اوزوماکی است. او جوان‌ترین عضو کلاس بوروتو و یکی از شاگردان برتر این کلاس بود. او از دوران کودکی با بوروتو آشنا بود چرا که والدین آن‌ها از دوستان نزدیک و قدیمی هم بودند، با این حال سارادا برای مدت‌ها بوروتو را تنها یک احمق فرض می‌کرد.

او برای مدتی طولانی با مادرش، ساکورا تنها زندگی می‌کرد و به خاطر دوری از پدرش اوایل به دنبال کشف هویت و هدف خود بود. او برای مدتی نسبت به زندگی خود به عنوان یک نینجا بی‌انگیزه بود، اما پس از دیدار با پدرش یعنی ساسوکه دیدگاهش تغییر کرد. سارادا همیشه احترام خاصی برای هوکاگه هفتم یعنی ناروتو اوزوماکی قائل است و او را تحسین می‌کند. رویای او این است که روزی خودش به مقام هوکاگه دست یابد. بیشتر حملات او حاوی صاعقه و استفاده از تایجوتسو است، چیزی که از ساکورا به ارث برده است. سارادا در حال حاضر جوان‌ترین فردی است که از شارینگان بهره می‌برد. او هم‌اکنون یک عضو چونین در تیم کونوهامارو است.

پیش‌زمینه

سارادا تنها فرزند ساسوکه و ساکورا است. او زمانی متولد شد که ساکورا همسرش را در سفرهایش همراهی می‌کرد، در واقع سارادا با کمک کارین در یکی از مخفیگاه‌های اوروچیمارو به دنیا آمد؛ به این ترتیب، هیچ سابقه‌ای از تولد او در بیمارستان کونوها وجود ندارد. در این زمان کارین برای حفظ ارتباط خود با ساسوکه بندناف سارادا را پیش خود نگه داشت. پس از این ماجرا خانواده به دهکده بازگشتند تا دخترشان را پرورش دهند. در مقطعی که ساسوکه برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد کاگویا اوتسوتسوکی دهکده را ترک کرده بود، سارادا دچار یک بیماری با تب شدید شد و پس از آن او مجبور به استفاده از یک عینک شد، عینکی که نادانسته از طرف کارین به او اهدا شده بود. ساسوکه به خاطر ماموریت‌هایش اغلب در دهکده نبود و برای همین سارادا چیز زیادی در مورد او نمی‌دانست.

ساکورا نهایت تلاش خود را می‌کرد تا در غیاب ساسوکه به دخترش دلداری دهد و به او اطمینان دهد که پدرش او را دوست دارد و زمانی که ماموریتش به اتمام برسد به خانه باز خواهد گشت. از آنجا که پدر و مادر سارادا هنوز به دوستان دوران کودکی خود نزدیک بودند، سارادا نیز بچه‌های آن‌ها را به خوبی می‌شناخت. در روز انتصاب ناروتو به عنوان هوکاگه هفتم، سارادا در کنار دوستش چوچو آکیمیچی و همچنین مادرش شاهد این مراسم بودند.

توانایی‌ها

سارادا با استعدادی که از پدرش و هوشی که از مادرش به ارث برده به راحتی موفق شد آزمون‌های گنین را پشت سر بگذارد. او آرزو دارد که روزی تبدیل به یک هوکاگه شود. سارادا یک گنین نخبه در نظر گرفته می‌شود و در بسیاری از زمینه‌ها برتری دارد، و همین موضوع باعث شد تا او به مرحله نهایی یا فینال آزمون‌های چونین برسد.

چاکرا و قدرت‌های فیزیکی

سارادا به عنوان یک اوچیها از چاکرای قدرتمندی بهره می‌برد. او از مادرش کنترل پیشرفته بر چاکرا را به ارث برده است. حتی قبل از فارغ‌التحصیل شدن او قادر به متمرکز کردن چاکرا برای تقویت قدرت خالص خود بود. با این حال ذخایر چاکرای او ظاهرا پایین است و او در تقابل با چوچو به خاطر استفاده‌ی زیاد از شارینگان تا مرز بی‌هوشی رفت.

نینجوتسو

سارادا اطلاعات بالایی از نینجوتسو دارد. او به مانند بیشتر اعضای اوچیها از ابزار نینجا و به خصوص از شوریکن‌جوتسو استفاده می‌کند، و در آن مهارت بالایی دارد. همچنین او قادر به پرورش دادن نیجوتسوی پزشکی در خود شده است و قادر است با متمرکز کردن چاکرای خود سیستم قلبی و عروقی یک فرد را بهبود بخشد.

دگرگونی طبیعت

با وجود سن پایینی که سارادا دارد اما او استعدادش را در دگرگونی طبیعت نشان داده است. او رهاسازی باد، آتش، برق و یین را آموخته است. او قادر به استفاده از برخی از فنون پدرش مثل فن گلوله آتشی بزرگ و همچنین چیدوری است. سارادا با استفاده از رهاسازی برق و ترکیب آن با فوما شوریکن می‌تواند حریف را گیج کند یا به عقب براند. او بعدها موفق به کپی کردن یک فن رهاسازی باد از میتسوکی شد که از آن برای یک ضربه ترکیبی با هم‌تیمی‌هایش استفاده کرد.

شارینگان

سارادا اوچیها

سارادا در سن ۱۱ سالگی پس از سال‌ها پدرش را ملاقات کرد و با هیجانی که داشت شارینگان یک توموئه را در خود بیدار کرد. پس از آن او درک بصری بالایی پیدا کرد و قادر بود به تهدیدهای اطرافش راحت‌تر پاسخ دهد و همچنین می‌توانست نخ‌های حامل چاکرا را مشاهده کند. او با استفاده از شارینگان قادر به اجرای گنجوتسو شد. سارادا همچنین در هنگام مشاهده فنون مهر دست قادر است آن‌ها را کپی کند و فنون را همانند کاربر اصلی اجرا کند. در مقطعی بعد از آزمون‌های چونین، او موفق به بیدار کردن شارینگان سه توموئه در هر دو چشمش شد که به او اجازه می‌داد همانند یک میکروسکوپ چیزهای کوچکی مثل ویروس‌ها را تشخیص دهد.

صفحات دیگر