ویکی دنیای سینمایی مارول

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

نکروسورد تمام-سیاه

اشتراک‌گذاری

نکروسورد تمام-سیاه

All-Black the Necrosword

نکروسورد تمام-سیاه - دنیای سینمایی مارول

کاربران

ارباب سایه تاریکی

نکروسورد تمام-سیاه (All-Black the Necrosword) یک سلاح قدرتمند بود که توسط ارباب سایه تاریکی و بعدها توسط گور قصاب خدا حمل می‌شد. گور این شمشیر را از ارباب سایه مرحوم به دست آورد و از آن برای کشتن اولین خدا استفاده کرد. او قصد داشت از این شمشیر برای یک جنگ بین-کهکشانی علیه تمام خدایان استفاده کند، اگرچه این سلاح به تدریج او را فاسد کرد و این شمشیر به جان او وابسته شد. نکروسورد سرانجام توسط ثور و مایتی ثور تخریب و تکه تکه شد.

قابلیت‌ها

نکروسورد یک شمشیر بسیار قدرتمند بود که قادر به کشتن خدایان بود. ویژگی‌های آن حامل خود را تا سطحی مافوق بشری بالا می‌برد و به کاربر اجازه می‌داد تا با استفاده از سایه‌ها به مکان‌ها و بعدهای دیگر منتقل شود. علاوه بر این، این سلاح همچنین قادر بود هیولاهای سایه را برای خدمت به دسیسه‌های شیطانی صاحب خود مجسم کند.

نکروسورد همچنین ذهن صاحب خود را تباه می‌کند و کاربر را وادار می‌کند تا همه خدایان را پیدا کند و بکشد. این تباهی همچنین نیروی حیات صاحب را به نکروسورد وابسته می‌کند و به آرامی او را می‌کشد. با این حال در صورت نابودی نکروسورد، صاحب آن به آرامی تسلیم مرگ خواهد شد.

علاوه بر این، اگر تیغه آن به تکه تکه شود امکان بازیابی آن وجود دارد. با این حال، اگر تکه‌هایی از این تیغه به طور کامل از بین برود، نکروسور  برای همیشه از بین می‌رود.

صفحات دیگر