ویکی Sekiro: Shadows Die Twice

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ملک هیراتا (Hirata Estate)

اشتراک‌گذاری

ملک هیراتا

Hirata Estate

ملک هیراتا (Hirata Estate) Sekiro: Shadows Die Twice

افراد حاضر

  • جغد
  • نوگامی گنسای
  • اینوسوکه نوگامی
  • دیگ اشرافی هاروناگا
  • آنایاما دستفروش
  • مادر اینسوکه نوگامی

باس‌ها

آیتم‌ها

تجهیزات:

آیتم‌های کلیدی و سایر:

  • ۳× Prayer Beads
  • ۱× Unrefined Sake
  • ۱× کلید معبد پنهان
  • ۷× Treasure Carp Scale

ملک هیراتا (Hirata Estate) مکانی در Sekiro: Shadows Die Twice است. این مکان ویژه به واسطه‌ی ارائه‌ی یک آیتم ویژه به بودای داخل معبد متروکه قابل دسترس است و سکیرو از این طریق به خاطرات ملک هیراتا منتقل خواهد شد.

راهنمای مرحله Hirata Estate

شما به واسطه‌ی تعامل با مجسمه‌ی بودای داخل معبد متروکه زمان گذشته و ملک هیراتا خواهید رفت.

بت اول (Dragonspring – Hirata Estate)

به پشت خود نگاه کنید و یک آیتم Pellet را بردارید. حالا با بت نزدیک تعامل داشته باشید تا سفر سریع به این مکان فعال شود.

بعد از کمی پیشروی به پلی خواهید رسید. اگر به سمت راست پل نگاه کنید یک ماهی  تحت عنوان Treasure Carp در آب خواهید دید که با کشتن آن آیتم ارزشمند Treasure Carp Scale را به دست خواهید آورد. از سمت راست پل وارد آب شوید و خود را به آن طرف آب برسانید و یک Treasure Carp Scale را بردارید.

از همین نقطه اگر از پل دور شوید با یک دیگ تحت عنوان Pot Noble Harunaga روبرو خواهید شد. فرد داخل دیگ در قبال Treasure Carp Scaleها به شما آیتم‌های دیگری از خواهد فروخت. این آیتم‌ها به همراه بهای هر یک به شرح زیر است:

  • Divine Grass (بها: ۱)
  • Withered Red Gourd (بها: ۲)
  • Mask Fragment: Right (بها: ۷)
  • Floating Passage Text (بها: ۵)

شما لبه‌ی سمت چپ این دیگ می‌توانید یک آیتم Light Coin Purse را پیدا کنید و گفتنی است که در این آب‌ها چهار ماهی یا همان Treasure Carp برای کشتن وجود دارد.

به سمت پل برگردید و مسیر اصلی را دنبال کنید. روی پل دشمنانی آتش به دست وجود دارند که ضربه‌ی آن‌ها سکیرو را دچار سوختگی می‌کند. با جستجوی این پل دو آیتم Dousing Powder را می‌توانید به دست آورید که برای درمان سوختگی قابل استفاده هستند.

با پیشروی کردن و از بین بردن دشمنان از بالای یک دروازه عبور کنید.

بت مسیر ملک (Estate Path Sculptor’s Idol)

درست بعد از گذر از دروازه با دومین بت روبرو خواهید شد، پس با آن تعامل داشته باشید. از بنای بلند کنار بت بالا روید و محیط را برانداز کنید، سپس به بخش کناری سمت چپ وارد شوید تا آیتم‌هایی شامل سه Ungo’s Sugar را از آنجا بردارید.

خود را به بخش راست محیط برسانید، جایی که تعدادی نسبتا زیادی از دشمنان در آنجا حضور دارند. یک آتش در میان این ناحیه قابل مشاهده است که آیتم Flame Barrel را می‌توانید از آن بردارید. این آیتم برای باز کردن ابزار پروتزی Flame Vent مورد نیاز است. اگر هنوز غول زنجیر شده در حومه آشینا را شکست نداده‌اید این آیتم برای تقابل با این نیمه باس کارآمد است.

با پیشروی به جلو شما به جایی همانند یک کوچه می‌رسید که در دو طرف آن‌ خانه‌هایی وجود دارد. از سمت چپ همه‌ی این مکان‌ها را جست و جو کنید و آیتم‌های موجود را بردارید. در یکی از آن‌ها معبدی است شما می‌توانید Shinobi Axe of the Monkey را آن بردارید. این آیتم برای ابزار پروتزی تبر بارگذاری شده مورد نیاز است.

در آخرین خانه در سمت چپ یه دروازه‌ی بسته به سوی درختان بامبو وجود دارد. در بالای این دروازه یک روزنه وجود دارد که شما را به یک آیتم Bundled Jizo Statue هدایت می‌کند.

دو دشمن نزدیک به پلکان را از بین ببرید. بالای پلکان یک دشمن آتش به دست و دو دشمن سپر به دست وجود دارد. دشمن آتش به دست را بکشید و به عقب برگردید. شما می‌توانید در هنگام بازگشت دو دشمن سپری به جایگاه اولیه‌شان اقدام به کشتن آن‌ها از پشت بکنید اما در یک مبارزه مستقیم نیز می‌توانید با جاخالی دادن آن‌ها را شکست دهید. تبر بارگذاری شده ابزاری است که تقابل با این دشمنان را آسان‌تر می‌کند.

بعد از بالا رفتن از پلکان شما با چند دشمن از جمله یک نیمه باس به نام شکارچی شینوبی (Shinobi Hunter Enshin of Misen) روبرو خواهید شد. شما می‌توانید ضربه‌ی اول را با مخفی‌کاری به او وارد کنید و با استفاده از مهارت Mikiri Counter (حدودا با پنج مرتبه) او را از پای در آورید. با شکست این شکارچی شینوبی شما یک آیتم Prayer Bead به دست خواهید آورد. پس از کشتن این باس شما می‌توانید به سمت بت بعدی پیشروی کنید و یک آیتم Mibu Possession Balloon را نیز بردارید.

بت سراشیبی درختزار بامبو (Bamboo Thicket Slope Idol)

با گذر از شکارچی شینوبی با بت Bamboo Thicket Slope تعامل کنید. اگر شما به جلو بروید و از سمت چپ به درون آب بپرید، با شنا در خلاف جریان آب و با گذر از یک پل می‌توانید یک Treasure Carp را پیدا کنید. سپس قلاب خود را به شاخه‌ی بالایی بیندازید و آیتم Contact Medicine را پیدا کنید. در سمت راست این آیتم یک مسیر ویژه قرار دارد که توسط چند بامبو پوشیده شده است. بامبوها را تخریب کنید و وارد شوید تا سه Spirit Emblem به دست آورید.

در جایی که Emblemها را برداشتید و پرش متوالی روی دیواره‌ها، خود را به بالای دیوار برسانید. شما یک پلکان به سمت یک معبد را خواهید یافت. در این جا یک دشمن قدرتمند وجود دارد که از Mist Raven’s Feathers محافظت می‌کند، آیتمی که برای باز کردن ابزار پروتزی Mist Raven لازم است. شما می‌توانید این نینجا را فریب دهید و از معبد دور کنید یا این که او را شکست دهید و یک آیتم Scrap Iron به دست آورید.

نکته‌ی مربوط به مبارزه با این نینجا این است که حملات معمولی او را دفع کنید تا او لگد بزند، سپس روی ضربه‌ی خطرناک او از Mikiri Counter استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید از ترکیب نفت و آتش نیز در این تقابل استفاده کنید که فرصتی برای ضربه زدن به او را محیا می‌کند.

به آخرین بت بازگردید. از سراشیبی بالا بروید و با دشمنان پیش رو مقابله کنید. از دشمنان بگذرید تا به پلی با دشمنان بیشتر برسید. اگر به عقب نگاه کنید شاخه‌ای برای قلاب انداختن پیدا خواهید کرد که شما را به سمت یک آیتم Dousing Powder هدایت خواهد کرد.

سعی کنید با مخفی‌کاری دشمنان روی پل را از میان بردارید. سپس به بنای اصلی پیش رو که در آتش است بروید. سکیرو در آنجا با پدرخوانده‌ی خود یعنی جغد دیدار خواهد کرد که در وضعیت بدی به سر می‌برد. او به شما کلید معبد پنهان را خواهد داد و سپس آتش معبد را فرا خواهد گرفت. به وسیله قلاب انداختن به درختی حاضر در محل از معبد خارج شوید. مسیر را دنبال کنید تا به محلی بالای رودخانه برسید، چندین دشمن در این جا حضور دارند که بهتر است آن‌ها پاکسازی کنید. پس از آن وارد غار شوید و مراقب یک دشمن حاضر در آن باشید.

بت دالان اصلی (Hirata Estate – Main Hall Idol)

به واسطه‌ی پرش متوالی بر دیوار انتهای غار بالا روید و با بت بعدی تعامل کنید. این مکان تنها یک مسیر دارد که این مسیر شامل دشمنان زیادی است. مسیر را ادامه دهید، با رسیدن به محیط بازتر می‌توانید وارد خانه‌های سمت راست شوید و آیتم‌های موجود را بیابید. پس از گذر از برکه شما با یک نیمه باس به همراهی چندین دشمن در اطراف آن روبرو خواهید شد.

جوزوی میخواره (Juzou the Drunkard) یک نیمه باس بزرگ است که از سم استفاده می‌کند. برای رفع مسمومیت می‌توانید از آیتم Antidote Powder استفاده کنید. او در مواقعی اقدام به گرفتن شما خواهد کرد که بهتر است به سمت چپ یا راست جاخالی دهید. همچنین برای مبارزه با این نیمه باس می‌توانید روی کمک نوگامی گنسای، فردی که کنار برکه ایستاده حساب کنید، اما ممکن است این فرد در میان نبرد کشته شود. نکات بیشتر برای تقابل با جوزو را در صفحه‌ی مربوطه مطالعه کنید.

شکست دادن جوزو یک آیتم Unrefined Sake و یک Prayer Bead را به شما می‌دهد.

بت اتاق حضار (Hirata Audience Chamber Idol)

با گذر از جوزو شما قادر به ورود به معبد می‌شوید. در ابتدای ورود به این معبد می‌توانید به سمت چپ بروید تا آیتم‌های خوبی نصیب شما شود. مراقب دو دشمن حاضر باشید و آیتم‌های محل را بردارید. به دیواری که طرح متفاوتی دارد تکیه دهید تا یک درب مخفی باز شود. در این اتاق آیتم‌های با ارزشی چون دو Divine Confetti و یک Prayer Bead را خواهید یافت.

بازگردید و مسیر اصلی معبد را پیگیری کنید. با بت حاضر در محل تعامل کنید و راه را ادامه دهید. شما با فردی مجروح به نام اینوسوکه نوگامی روبرو خواهید شد که اگر با او صحبت کنید به شما یک آیتم Snap Seed را می‌دهد که برای تقابل با باس پیش رو مفید است.

شما با استفاده از کلید معبد پنهان و از یک مسیر زیرزمینی با باس دیگر بازی یعنی لیدی باترفلای (Lady Butterfly) روبرو خواهید شد. او تنها یک نشانگر مورد نیاز برای ضربه‌ی مرگبار دارد اما پس از اتمام میل سلامتی‌اش دوباره با قابلیت‌های بیشتر احیا خواهد شد. نکات لازم برای مبارزه با این باس را در صفحه‌ی لیدی باترفلای بخوانید.

با شکست دادن این باس آیتم‌های Sakura Droplet و Memory: Lady Butterfly را به دست خواهید آورد. پیشنهاد می‌شود تا جایی ممکن است این باس را زودتر شکست دهید و آیتم‌های مربوط به او را به دست آورید.

  • نکته: در این مکان یک باس دیگر تحت عنوان جغد (پدر) ممکن است وجود داشته باشد که بستگی به انتخاب‌های بازیکن دارد. این باس تنها در پایان‌بندی «تطهیر» حضور خواهد داشت.

مکان قبلی و بعدی:
حومه‌ی آشینا (Ashina Outskirts)

صفحات دیگر