ویکی Sekiro: Shadows Die Twice

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سیاه‌چال متروکه (Abandoned Dungeon)

اشتراک‌گذاری

سیاه‌چال متروکه

Abandoned Dungeon

سیاه‌چال متروکه (Abandoned Dungeon) Sekiro: Shadows Die Twice

افراد حاضر

  • دوجون
  • جینزائمون کومانو

باس‌ها

  • شیچیمن جنگجو

آیتم‌ها

تجهیزات و ارتقا‌ها:

  • ضایعات آهن
  • ضایعات آهن مغناطیسی
  • ۳ توده موم چربی
  • ۲ باروت سیاه

آیتم‌های کلیدی:

  • یادداشت زندانی پوسیده
  • نامه خونین جراح

سیاه‌چال متروکه (Abandoned Dungeon) مکانی در Sekiro: Shadows Die Twice است. این محیط تاریک غار-مانند گرفتار زامبی‌ها و کریکت‌های خصومت‌آمیز شده است، و توسط جراحان آشینا به منظور انجام آزمایش‌های غیراخلاقی مورد استفاده قرار گرفته است.

راهنمای مرحله Abandoned Dungeon

این سیاه‌چال متروکه از طریق قلعه آشینا یا انبار آب آشینا قابل دسترس است، و رازهای این قبیله را در خود پنهان کرده است. بازیکنان اولین بار از طریق قلعه‌ی آشینا به این مکان پا خواهند گذاشت.

در هنگام اولین ورود به سیاه‌چاله یک بنای کوچک در سمت راست شما وجود دارد. از داخل این بنا دو آیتم موجود را بردارید و مراقب دشمن بیدار شده در پشت سرتان باشید. این دشمن یک Patient است که می‌بایست دوبار آن را بکشید یا از کنار آن بگذارید.

turn-right-abandoned-dungeon-walkthrough-sekiro-wiki-guide-600px

به جلو بروید از سمت چپ تان وارد یک حفره شوید. نامه‌ی زندانی را بردارید و سپس با چند Cricket روبرو خواهید شد که می‌توانید با ضربات عادی آن‌ها را بکشید.

بیرون بروید و به میله‌ها قلاب بیندازید، سپس به سمت راست خود پایین بیایید و دو آیتم موجود را بردارید. تعدادی Patient بیدار خواهد شد که می‌توانید آن‌ها را شکست دهید. در آن نزدیکی می‌توانید فردی به نام دوجون را پیدا کنید. او نامه‌ای از طرف استادش به شما خواهد داد.

بت مسیر آبی زیرزمینی (Underground Waterway Idol)

در امتداد این مکان شما می‌توانید یک Red Lump را پیدا کنید و سپس از سراشیبی پایین روید و بت Underground Waterway Sculptor را آزاد کنید. مراقب دو Patient حاضر در آن نزدیکی باشید.

از راهی که آمدید برگردید و این بار در طبقه‌ی پایین پیشروی کنید. شما با چند کریکت روبرو خواهید شد و بعد از آن می‌توانید یک Oil را بردارید. گذرگاهی در آن نزدیکی شما را به یک آیتم Bite Down هدایت می‌کند.

Patient حاضر در محل را شکست دهید و به سمت جلو پیشروی کنید تا به اتاقی حامل یک نیمه باس برسید. روی تخته‌ای در آن نزدیکی یک Mibu Balloon of Soul را بردارید. همچنین شما از لبه‌ای می‌توانید پایین بیایید و یک Pacifying Agent را بردارید.

بت حفره‌ی بی‌انتها (Bottomless Hole Idol)

این سیاه‌چاله متروکه دارای یک نیمه باس تحت عنوان جنگجوی شیچیمن است که در نزدیکی بت Bottomless Hole واقع شده است. ضربات این باس می‌تواند شما را دچار وضعیت ترور کند پس قبل از رویارویی با آن راهنمای مبارزه با او را بخوانید. پاداش شکست دادن این باس آیتم Ceremonial Tanto است. اتاق حامل باس نیز حاوی یک Scrap Magnetite، یک Black Gunpowder، و یک Mibu Balloon of Soul است.

  • مسیر جانبی به اعماق آشینا: از بت Bottomless Hole مسیر را به سمت یک دروازه ادامه دهید و از انتهای آن به پایین بپرید، سپس سعی کنید روی هوا قلاب خود را به لبه‌ای بیندازید. شما در این مکان می‌توانید دو Mibu Balloon of Wealth را پیدا کنید. پایین این حفره شما را به سمت بت Ashina Depths هدایت می‌کند.

به بت Underground Waterway بازگردید و این بار به سمت آب بروید. یک Scrap Iron را بردارید و در آب شنا کنید تا به یک قایق و چند آیتم برسید. از آیتم‌ها چشم‌پوشی کنید و دو جنگجوی حاضر در محل را ابتدا شکست دهید، سپس با مخفی‌کاری به سراغ دشمن دیگری در اطراف یک ستون بروید. بعد از اتمام کار شما می‌توانید آیتم‌ها را بردارید.

دوباره به آب بروید و به سمت انتهای دیگر آن شنا کنید. در آنجا شما با دو دشمن روبرو خواهید شد. در اتاق بعدی از یک بالابر استفاده کنید. شما از یک انبار بیرون خواهید آمد و صدایی شما را فرا خواهد خواند. با بت نزدیک در محل تعامل کند، حالا شما در معبد سنپو در کوه کونگو هستید.

مکان بعدی:
معبد سنپو، کوه کونگو

مکان قبلی:
قلعه آشینا

صفحات دیگر