ویکی Sekiro: Shadows Die Twice

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

معبد سنپو، کوه کونگو

اشتراک‌گذاری

معبد سنپو، کوه کونگو

Senpou Temple, Mt. Kongo

معبد سنپو، کوه کونگو Sekiro: Shadows Die Twice

افراد حاضر

  • کوتارو
  • پیرزن
  • Shugendo Memorial Mob
  • Divine Child of Rejuvenation
  • راهب تالار وهمی

باس‌ها

آیتم‌ها

تجهیزات:

  • ۲× Scrap Iron
  • ۱× Scrap Magnetite
  • ۱× Gourd Seed
  • ۲× Prayer Beads
  • ۳× Lump of Fat Wax
  • ۱× Yellow Gunpowder

آیتم‌های کلیدی و غیره:

  • ۲× Treasure Carp Scale
  • ۱× Senpou Esoteric Text
  • ۱× Holy Chapter: Infested
  • ۱× Red and White Pinwheel
  • ۱× White Pinwheel
  • ۱× Monkey Booze

معبد سنپو، کوه کونگو (Senpou Temple, Mt. Kongo) مکانی در Sekiro: Shadows Die Twice است. این معبد آن طور که باید مکان مقدسی نیست و راهبان آن به خاطر میل به جاودانگی به فساد کشیده شده‌اند.

راهنمای مرحله Senpou Temple, Mt. Kongo

معبد سنپو در کوه کونگو از طریق سیاه‌چال متروکه قابل دسترس است، این مکان روی یک بلندی و بعد از بت آبراهه زیرزمینی (Underground Waterway) قرار دارد.

در ورود به Senpou Temple، صدایی شما را فرا می‌خواند. کمی بعد شما پی خواهید برد که راهبان این معبد وظایف خود را برای دستیابی به جاودانگی رها کرده‌اند.

راهنمای Senpou Temple

در هنگام خروج از اتاق حاوی بت، به سمت چپ بروید و در گوشه‌ای یک Gachiin's Sugar را پیدا کنید. حالا در جهت مخالف حرکت کنید و آیتم Scrap Iron را پیدا کنید. در این نقطه شخصیتی به نام کوتارو پیش روی شما خواهد بود، فردی که رها شده است. شما می‌توانید از او دلیل گریه کردنش را بپرسید. او با وجود این که می‌داند که رها شده است اما به یاد نمی‌آورد که توسط چه کسی رها شده است. او از شما می‌خواهد که یک گل سفید خالص را پیدا کنید و شما بعد از یافتن آیتم White Pinwheel باید پیش او برگردید.

راهنمای مرحله Senpou Temple

پایین‌تر از کوتارو در در کنار یک پل شکسته راهبی در حال نیایش است. پس از تقابل با او شما می‌توانید آیتم‌هایی را در پایین این پل پیدا کنید. همچنین این جا یک اساسین سنپو وجود دارد که می‌توانید او را بکشید.

در حوالی این مکان یک کایت وجود دارد که پس از تکمیل مرحله Senpou Temple می‌توانید از آن استفاده کنید. استفاده از این کایت چند آیتم را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • نکته: برای استفاده از کایت شما باید باس این مرحله را شکست دهید و سپس با Blackhat Badger صحبت کنید، و بعد به این نقطه برگردید. همچنین شما می‌بایست قبلا مرحله دره سونکن را تکمیل کرده باشید.

دوره‌گرد کلاه سیاه (Blackhat Badger) بعد از قلعه آشینا به این مکان نقل مکان خواهد کرد. اگر او این جا نیست، پس می‌توانید به موقعیت قبلی او برگردید و تمام موجودی او را خریداری کنید.

در مکان فانوس‌های سنگی چند راهب وجود دارد که می‌توانید به وسیله‌ی Ceramic Shard آن‌ها را از هم جدا کنید و با مخفی‌کاری آن‌ها را بکشید، یا این که به طور مستقیم با آن‌ها مبارزه کنید.

روی دروازه‌ی نی-اوه یک Light Coin Purse وجود دارد، آن را بردارید. حالا به سمت راست دروازه بروید و وارد علف‌های بلند شوید. شما در نزدیکی مسیر اصلی می‌توانید یک Ako's Sugar و در ادامه به سمت راست چهار Spirit Emblem را پیدا کنید.

بعد از به دست آوردن آن‌ها از لبه‌ای پایین بیایید تا یک Light Coin Purse و سه Antidote Powder را بردارید. اگر از این مکان به بالا نگاه کنید یک نقطه‌ی قلاب‌اندازی را خواهید یافت. با قلاب‌اندازی می‌توانید یک Heavy Coin Purse را به دست آورید.

به دروازه نی-اوه بازگردید و به این بار به سمت چپ پیشروی کنید. شما دو Mibu Possession Balloon را در سمت چپ پلکان خواهید یافت. بالا بروید و برای دوری از دشمنان از سمت چپ حرکت کنید و Pellet موجود در آنجا را بردارید. از این نقطه به یک لبه‌ی بلندتر قلاب بیندازید و یک Pacifying Agent را بردارید. در پیش روی شما دو نگهبان وجود دارند. با مخفی‌کاری به پشت آن‌ها بروید و یک Fistful of Ash را بردارید.

راهنمای مرحله معبد سنپو

از این جا به بالا نگاه کنید و نقطه‌ی قلاب را پیدا کنید، این مسیر شما را به سمت یک ورودی روی سقف هدایت می‌کند. به داخل بروید و چند کریکت را شکست دهید و Ako's Sugar را بردارید. اتاق پیش رو حاوی چهار راهب و کریکت‌های بیشتر است. بعد از تقابل با آن‌ها شما با یک راهب چکشی روبرو خواهید شد. شوریکن می‌تواند در این تقابل مفید باشد اما راه بهتر این است که منتظر حمله‌ی سنگین او باشید. با جستجوی معبد شما به یک Gourd Seed و یک Lump of Fat Wax دست پیدا خواهید کرد. این اتاق همچنین حاوی یک Gokan's Sugar  و چهار Ceramic Shard است.

از پنجره خارج شوید و با پیرزن حاضر در محل صحبت کنید. این پیرزن از شما دانه‌های برنجی می‌خواهد که می‌توانید این آیتم را در انتهای این مرحله پیدا کنید و برای او بیاورید.

  • پس از آوردن این آیتم پیرزن اشاراتی به Puppeteer Ninjutsu خواهد کرد. این موضوع مرتبط به استفاده از کایت است و شما باید (پس از اتمام این مرحله) با دوره‌گرد نزدیک به نقطه‌ی آغازین معبد سنپو صحبت کنید و سپس برای استفاده از کایت به دشمن ایستاده در کنار کایت به طور مخفیانه حمله کنید.

آیتم Mibu Balloon of Spirit واقع در محل را بردارید و به سمت دیگر و نزدیک به صخره حرکت کنید. قلاب خود را به شاخه بیندازید، به بالا که نگاه کنید شش Spirit Emblem را خواهید دید. با بالا رفتن از این درخت به یک Light Coin Purse خواهید رسید.

در ادامه‌ی مسیر شما با «راهبان نبرد سنپو» روبرو خواهید شد. این راهبان دشمنان داس به دست و خطرناکی هستند که بهتر است آن‌ها را با مخفی‌کاری از میان بردارید. شما با کشتن هر یک از آن‌ها یک Heavy Coin Purse و آیتم‌های دیگری را می‌توانید به دست آورید.

حالا به سمت معبد بزرگ بروید و در سمت راست آن یک Ungo's Sugar را بردارید. در این مکان یک راهب نیز حضور دارد. پس از آن به پلکان برگردید و یک Gachiin's Sugar را از آنجا بردارید.

بت شوگندو (Shugendo Idol)

وارد غار نزدیک به محل شوید و در انتهای آن بت شوگندو را آزاد کنید. از مکان بت به چپ و پایین که بروید به بازرگان Shugendo Memorial Mob خواهید رسید. اگر به محیط اطراف نگاه کنید متوجه می‌شوید که این مکان بالای دروازه‌ی نی-اوه که قبلا در آنجا بودید قرار دارد.

به بت برگردید و این بار به مسیر بالا بروید. به نقطه‌ی پیش رویتان قلاب بیندازید تا در جلوی یک غار با دو آیتم Mibu Balloon of Spirit فرود آیید. در این مکان چند اساسین سنپو حضور دارند، بنابراین با مخفی‌کاری مسیر را ادامه دهید.

به سکوی نزدیک قلاب بیندازید و به طور مخفیانه دشمن را از بین ببرید و یک آیتم Gachiin's Sugar را بردارید. حالا به سمت بالا قلاب‌اندازی کنید تا آخرین دشمن را هم از میان بردارید.

شما به چشم‌اندازی از یک معبد خواهید رسید. به شاخه‌ها قلاب بیندازید. از سمت چپ به سمت بخشی با حکاکی‌های قرمزرنگ بروید و Red and White Pinwheel را بردارید.

  • مسیر جانبی: از این ناحیه شما می‌توانید لبه‌هایی در پایین را مشاهده کنید. با وجود ارتفاع زیاد اما می‌توانید به پایین بپرید اما مراقب میزان سلامتی‌تان باشید. Heavy Coin Purse موجود را بردارید. به سمت چپ‌تان قلاب بیندازید و لبه‌ای را بگیرید. با ادامه مسیر و به وسیله‌ی یک پرش دیوار-به-دیوار شما می‌توانید به آیتم White Pinwheel برسید (این آیتم را می‌توانید برای کوتارو ببرید).

بت معبد زنگ اهریمن (Bell Demon's Temple Idol)

روی صخره بپرید و مارمولکی را بکشید و از سطح شیب‌دار بالا روید. برای دسترسی به یک اتاق از قلاب‌اندازی استفاده کنید و آیتم‌های Monkey Booze و Heavy Coin Purse را پیدا کنید. سپس درب مهر شده را باز کنید و یک دشمن هزارپا را از بین ببرید و Black gunpowder را بردارید. با تعامل با بت معبد آن را باز کنید.

یک دیوار مخفی در این محل وجود دارد که شما را به هدلس و حومه آشینا هدایت می‌کند. شما حالا می‌توانید به بت شوگندو تلپورت کنید و ادامه‌ی مسیر را ادامه دهید.

روی پل نزدیک به Red and White Pinwheel یک نیمه باس تحت عنوان جنگجوی زره‌پوش وجود دارد. شکست دادن این باس یک Prayer Bead و مهارت Breath of Nature: Shadow را به شما پاداش می‌دهد.

بت زمین‌های معبد (Temple Grounds Idol)

آن سوی پل یک آیتم Scrap Magnetite و بت Temple Grounds وجود دارد. در تالاب این مکان دو Treasure Carp وجود دارد که با کشتن آن‌ها می‌توانید به Treasure Carp Scale دست یابید. با قلاب انداختن از آب خارج شوید و در مکان با گرگ‌های بیشتر و یک آیتم Gokan's Sugar مواجه خواهید شد.

پایین‌تر که بروید با دو میمون روبرو خواهید شد. آن‌ها با شوریکن به راحتی قابل شکست دادن هستند و ممکن است آیتم Persimmon را برای شما بگذارند. آیتم Pellet را بردارید. در ادامه میمون‌های بیشتری در کمین هستند، آن‌ها را شکست دهید و با مخفی‌کاری یک راهب چکشی را از بین ببرید. در پایین این ناحیه چند آیتم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بردارید. به پل شکسته نگاه کنید، این ناحیه جایی است که شما باید با Battle Monkها مبارزه کنید.

به تالاب برگردید و به شاخه‌های نزدیک به معبد بزرگی قلاب بیندازید. سه Fistful of Ash را بردارید و راهبان را با مخفی‌کاری بکشید. سپس شما می‌توانید به گوشه‌ترین نقطه بروید و به بالای طبقه‌ی سنگی بپرید. اگر شما این دالان را تا انتها ادامه دهید دو Ceramic Shard و یک پنجره‌ی شکسته را خواهید یافت. شما می‌توانید از این پنجره بگذرید و با یک نیمه باس به نام هزارپای دست دراز روبرو شوید.

در این مکان چند دشمن وجود دارد، اما آن‌ها روی بام‌ها هستند. یکی از آن‌ها را روی سطح زمین بکشید و یک Light Coin Purse را بردارید. سپس به اتاق نزدیک بروید و با چند راهب مبارزه کنید و Lump of Fat Wax را به دست آورید. دشمن مرکزی یک دارای یک هزارپای ویژه است.

اتاق را ترک کنید و از حیاط خارج شوید تا به Jizo Statueها و Pinwheelهای بیشتری برسید. آتشی در دوردست در حال سوختن است. راهبان را شکست دهدی و جلوتر روید و در اطراف یک صخره با مخفی‌کاری راهب حامل چکش را بکشید. در حوالی این مکان می‌توانید یک Ungo's Sugar را پیدا کنید و در کنار آتش هم می‌توانید پنج Fistful of Ash  را بردارید.

قبل از پیشروی شما می‌توانید با یک هزارپای دست دراز می‌توانید مبارزه‌ای اختیاری داشته باشید. به این منظور از محل آتش مسیر را به سمت پایین ادامه دهید. شما با چند سگ و مارمولک سمی روبرو خواهید شد. آن‌ها را با شوریکن بکشید و یک Mibu Balloon of Spirit را در مسیر بردارید. در ادامه شما به یک معبد بزرگ خواهید رسید و صدای خراشیده شدن چیزی را خواهید شنید.  شما پیش از رویارویی با یک نیمه باس ابتدا می‌بایست هزارپاهای کوچک در محل را بکشید. در تقابل با نیمه باس استفاده از ابزار شینوبی فایرکرکر مفید خواهید بود. از بین بردن این باس پاداش یک Prayer Bead و یک Yellow Gunpowder را برای شما دارد. در این اتاق همچنین می‌توانید چهار Black Gunpowder و یک Gokan's Sugar را پیدا کنید.

به محل آتش بزرگ برگردید و با مخفی‌کاری به سمت بالا روید تا دو راهب را پیدا کنید. ابتدا دشمن حامل سپر را با مخفی‌کاری از میان بردارید و سپس به سرعت با دشمن بمبی مقابله کنید. در این محل دشمنان بیشتری حضور دارند و همین طور در لبه‌ای در سمت چپ فانوسی می‌توانید یک Gokan's Sugar را بردارید.

به سمت یک بام قلاب بیندازید و کنار راه پله دو راهب دیگر را مشاهده کنید. زیر این پله‌ها می‌توانید یک Ungo's Sugar را پیدا کنید. راهبان را شکست دهید و مسیر را ادامه دهید تا با سه Battle Monk روبرو شوید. بهتر است آن‌ها را فریب دهید و با مخفی‌کاری آن‌ها را از میان بردارید. شما می توانید یک Bulging Coin Purse را نیز به دست آورید.

بت دالان اصلی (Main Hall Idol)

بعد از شکست Battle Monkها دری را باز کیند و با بت حاضر در آن تعامل کنید. محل را به خوبی بگردید و آیتم‌های موجود را بردارید.

اگر هنوز با کورو در قلعه آشینا صحبت نکرده‌اید: با شخصی در محل صحبت کنید و آیتم Holy Chapter: Infested را از او بگیرید.

  • نکته: اگر این فرد در محل نبود شما می‌توانید آیتم مذکور را در تالاب نزدیک به Temple Grounds به دست آورید اما قبل از آن باید مرحله‌ی روستای میبو را تکمیل کرده باشید.

بعد از این که شما در قلعه آشینا با کورو صحبت کردید به این مکان برگردید تا یک زنگوله کوچک را بردارید. شما یک آیتم سریع تحت عنوان Illusive Hall Bell را نیز به دست می‌آورید که به واسطه‌ی آن می‌توانید میمون‌ها و گرگ‌ها را به وضعیت ابتدایی‌شان برگردانید. حالا شما در مکانی تحت عنوان Halls of Illusion هستید.

فردی در محل حضور دارد که مواردی در مورد ناحیه را شما به اطلاع می‌دهد. شما در این مکان می‌بایست میمون‌های پردینه (Folding Screen Monkeys) را پیدا کنید که یکی از باس‌های بازی هستند. با شکست دادن آن‌ها شما Memory: Screen Monkeys و Puppeteer Ninjutsu را به دست خواهید آورد و سپس به Inner Sanctum منتقل خواهید شد.

بت خلوتگاه درونی (Inner Sanctum Idol)

در پشت بنای Inner Sanctum شما می‌توانید دو Pellet را پیدا کنید. در داخل بنا با فرزند الهی صحبت کنید و از او شمشیر فانی فوشیگیری را بگیرید. پس از دریافت شمشیر دوباره با او صحبت کنید. او به شما یک آیتم برنج (Rice) را خواهد داد. بعد از آن شما می‌توانید چند هدف دوباره با او تعامل داشته باشید:

  • درخواست برنج: او به شما برنج بیشتری در صورت برداشت خواهد داد.
  • دادن آیتم Holy Chapter: Infested: او این آیتم را خواهد خواند و اقرار می‌کند که کمکی نمی‌تواند بکند.
  • ارائه‌ی Sakura Droplet: او به شما پیشنهاد تبدیل این آیتم به قدرت را خواهد کرد. در صورت قبول کردن قدرت احیای شما به اندازه‌ی یک مرتبه بیشتر خواهد شد.

راهنمای مرحله Senpou Temple

خلوتگاه را به واسطه‌ی در سمت چپ ورودی ترک کنید و به دالان اصلی برگردید. در این جا شما می‌توانید با استفاده از شمشیر فانی (باید آن را تجهیز کنید) چند راهب را از پای درآورید.

از این مکان شما می‌توانید به قلعه آشینا برگردید و شمشیر به دست آورده را به کورو نشان دهید.

از درب دوردست خارج شوید و به لبه‌ای پایین بپرید و یک Ako's Sugar را بردارید، سپس وارد بنایی با بنر سفیدرنگ شوید. راهب واقع در محل را شکست دهید و به سمت یک غار پیشروی کنید. شما توسط یک فرد هزارپا مورد حمله قرار می‌گیرد و باید او را در یک نبرد نزدیک از میان بردارید.

اگر به چپ نگاه کنید شما یک گذرگاه کوچک را خواهید یافت که می‌توانید از آن گذر کنید. به واسطه‌ی این گذرگاه شما می‌توانید به دشمن کمین‌کرده ضربه‌ای را وارد کنید.

وارد گذرگاه باریک دیگر شوید و یک آیتم Mibu Balloon of Spirit را بردارید و بالا روید. شما در غار پیش رو با سه فرد هزارپا روبرو خواهید شد. دوبار قلاب بیندازید تا یک پتکده را مشاهده کنید. دو مارمولک را از میان بردارید و آیتم‌های موجود را بردارید. در داخل بتکده شما آیتم Senpou Esoteric Text را پیدا خواهید کرد که این آیتم درخت مهارت‌های معبد را برای شما باز خواهد کرد. حالا شما می‌توانید به نقطه‌ای در آن نزدیکی قلاب بیندازید و به دالان اصلی معبد بازگردید.

پیش کورو در قلعه آشینا برگردید و شمشیر را به او نشان دهید و به بت شوگندو (Shugendo) برگردید.

  • نکته: در صورت شیرجه در تالاب نزدیک به بت Temple Grounds و پیشروی به سمت یک مجسمه بودا می‌توانید یک Prayer Bead را پیدا کنید.
صفحات دیگر