ویکی Sekiro: Shadows Die Twice

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

دره سونکن (Sunken Valley)

اشتراک‌گذاری

دره سونکن

Sunken Valley

دره سونکن (Sunken Valley) Sekiro: Shadows Die Twice

باس‌ها

  • شیرافوجی چشمان مار
  • زرافه‌ی هزارپای دست دراز

آیتم‌ها

تجهیزات و ارتقاها:

  • فن بزرگ
  • دانه کدو
  • ۳ تا مهره‌ی دعا
  • ۵ تا ضایعات مگنتیت
  • باروت سیاه
  • ۸ تا باروت زرد

دره سونکن (Sunken Valley) مکانی در Sekiro: Shadows Die Twice است. این دره از پشت قلعه آشینا و از طریق یک پل قابل دسترس است. سکیرو بعد از شکست دادن گنیچیرو آشینا و گفتگو با ارباب ایسشین برای دسترسی به این مکان به «کلید مقدس توپ قلعه» از کورو نیاز دارد.

راهنمای مرحله Sunken Valley

داخل دره سونکن یک مسیر سرراست برای پیشروی و یک مسیر فرعی برای دستیابی به آیتم‌های بیشتر وجود دارد. مسیر فرعی در نزدیکی بت Under Shrine Valley و به سمت صخره‌ای حامل دو دشمن واقع است.

با پیگیری مسیر اصلی دره سونکن شما به یک بت در کنار پرتگاهی بزرگ خواهید رسید. از این پرتگاه به پایین بپرید و قلاب خود را به شاخه‌ای بیندازید. سعی کنید مسیر را به سرعت دنبال کنید چرا که دشمنان از فاصله‌ی دور به شما تیرهایی پرتاب خواهند کرد. کمی جلوتر شما با یک نیمه باس به نام Snake Eyes Shirafuji روبرو خواهید شد. می‌توانید از این باس فرار کنید اما با شکست دادن آن یک Prayer Bead را به دست خواهید آورد.

سمت چپ این نیمه باس مسیر اصلی است اما با جستجوی مکان می‌توانید آیتم‌هایی را پیدا کنید. کمی جلوتر شما به پلی بلند خواهید رسید که می‌بایست با سرعت از آن عبور کنید تا تیرها به شما برخورد نکند. مراقب حفره‌ی میان پل باشید.

پس از گذر از پل شما ادامه‌ی مسیر را می‌توانید با مخفی‌کاری پیش بروید و دشمنان را یک به یک از میان بردارید. در نهایت شما به تونلی خواهید رسید که بتی در آن واقع است. پس از تعامل با بت کمی جلوتر شما با یک نیمه باس هزارپای دست-دراز روبرو خواهید شد. برای شکست دادن این باس باید ضربات پی در پی او را دفع کنید و مراقب استقرار خود نیز باشید (با گرفتن دکمه‌ی بلاک استقرار شما بازیابی می‌شود).

پاداش شکست دادن این نیمه باس دو Yellow Gunpowder و یک Prayer Bead است. پس از شکست دادن باس، قبل از این که از در بیرون روید، مسیر زیرزمینی را پیدا کنید و با جستجوی این مکان آیتم‌های موجود را پیدا کنید.

سپس با بازگشت به مکان نیمه باس، درب موجود را با Gun Fort Shrine Key که از کورو در قلعه آشینا گرفتید باز کنید. شما حالا در گذرگاه دره سونکن هستند، جایی که یک پل طویل وجود دارد و این پل توسط مار بزرگ نگهبانی می‌شود. پس برای جاخالی دادن و قلاب‌اندازی خود را آماده کنید. اگر به درون آب افتادید سعی کنید خود را هر چه سریع‌تر به ساحل برسانید و بت Riven Cave را باز کنید.

مکان بعدی:
گذرگاه دره سونکن (Sunken Valley Passage)

مکان قبلی:
قلعه آشینا (Ashina Castle)
معبد سنپو (Senpou Temple)

صفحات دیگر