ویکی Sekiro: Shadows Die Twice

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

اعماق آشینا (Ashina Depths)

اشتراک‌گذاری

اعماق آشینا

Ashina Depths

اعماق آشینا (Ashina Depths) Sekiro: Shadows Die Twice

باس‌ها

  • میست نوبل
  • کپی بی‌سر
  • توکوجیروی شکم‌پرست
  • چشمان مار
  • بی‌سر

آیتم‌ها

تجهیزات:

  • ۵× Scrap Iron
  • ۴× Prayer Beads
  • ۵× Scrap Magnetite
  • ۱× Adamantite Scrap
  • ۲× Black Gunpowder
  • ۳× Yellow Gunpowder
  • ۱× Lump of Grave Wax
  • ۱× Memory: Headless Ape
  • ۱× Bestowal Ninjutsu (تکنیک نینجوتسو)

آیتم‌های کلیدی:

  • ۱× Monkey Booze
  • ۱× Unrefined Sake

اعماق آشینا (Ashina Depths) مکانی در Sekiro: Shadows Die Twice است. این مکان شامل مرداب‌های سمی، غارها و زمین‌های مرده با حضور کَپی‌های بزرگ و خصومت‌آمیز است.

راهنمای مرحله Ashina Depths

دو راه برای ورود به Ashina Depths وجود دارد. یکی از آن‌ها از طریق سیاه‌چال متروکه و حفره‌ی بی‌انتها است. دیگری از طریق گذرگاه دره سونکن و با گذر از مار بزرگ ممکن است.

بت برکه سمی (Poison Pool Idol)

راهنمای مرحله Ashina Depths

این جا یک ناحیه سمی است، بنابراین با ورود به آب شما دچار وضعیت مسمومیت خواهید شد. در این مکان چندین دشمن به اضافه‌ی یک نیمه باس حضور دارد. همچنین در گوشه و کنار این مکان شما می‌توانید چند آیتم را نیز پیدا کنید.

  • نکته: اگر شما بعد از شکست دادن کَپی نگهبان با کورو صحبت کرده باشید، زمین‌های این ناحیه تخریب شده و چشم‌انداز آن تغییر خواهد کرد.

نیمه باس حاضر در این مکان Snake Eyes Shirahagi است که برای ادامه‌ی مسیر باید او را شکست دهید. شکست دادن او یک Prayer Bead را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما یکی از ضربات مرگبار را با مخفی‌کاری می‌توانید به او وارد کنید.

پس از شکست نیمه باس وارد غار شوید و از سمت چپ قلاب بیندازید. با پرش دیوار-به-دیوار بالا روید و یک Yellow Gunpowder را بردارید. به سر یک مجمسه بودا قلاب بیندازید و یک Prayer Bead را بردارید. به پایین غار برگردید و به سمت چپ پیشروی کنید. شما جلوتر یک میمون نگهبان و یک آیتم Monkey Booze را خواهید یافت.

  • نکته: پاراگراف زیر مربوط به یک باس است. دو پاراگراف زیر را تنها در صورتی که کَپی نگهبان را قبلا شکست داده‌اید دنبال کنید.

به نقطه‌ای که با قلاب‌اندازی وارد این مسیر شدید بازگردید و با شخصیت حامل توپ صحبت کنید. این فرد در مورد یک کپی بزرگ صحبت خواهد کرد و خواهد مرد. حالا شما با یک کپی بی‌سر روبرو خواهید شد که جفت خود را برای کمک احضار می‌کند. پاداش شکست دادن این باس Memory: Headless Ape و دو Prayer Bead است. شما همچنین می‌بایست با استفاده از شمشیر فانی (Mortal Blade) اقدام به کشتن هزارپا کنید.

بت لانه‌ی کپی نگهبان (Guardian Ape Burrow Idol)

راهنمای مرحله Ashina Depths

شما حالا می‌توانید با بت Guardian Ape Burrow تعامل کنید. چند نقطه‌ی قلاب در محل وجود دارد که شما را به یک دره منتقل می‌کند، جایی که یک Nightjar Ninja به شما حمله خواهد کرد. با استفاده از تبر بارگذاری شده می‌توانید به طور موثر با این دشمن مبارزه کنید.

  • نکته: بعد از تکمیل مرحله Ashina Depths و از بین بردن مه، یک نیمه باس Shichimen Warrior در این جا ظاهر خواهد شد. شکست آن با پاداش یک Malcontent's Ring همراه خواهد بود.

بت جنگل پنهان (Hidden Forest Idol)

راهنمای مرحله Ashina Depths

به صخره‌ای در آن نزدیکی قلاب بیندازید تا به بت جنگل پنهان برسید، جایی که خروس‌ها در آنجا پرسه می‌زنند. با گذر از روی شاخه‌ها می‌توانید خود را به یک مجسمه بودا برسانید. برای دسترسی به بلندی پشت مجسمه می‌توانید از سمت همان شاخه‌هایی که آمده‌اید راهی برای رسیدن به این نقطه پیدا کنید. پس از برداشتن آیتم‌های موجود مسیر پروانه‌های درخشان را دنبال کنید. شما به محیط نسبتا بزرگی خواهید رسید که یک معبد در آن واقع شده است. مراقب دشمنان متعدد حاضر در محیط باشید.

ورود به معبد در حال حاضر ممکن نیست، پس در سمت راست محیط شاخه‌ای که یک یک لبه در کنار آن وجود دارد را پیدا کنید. از این لبه عبور کنید، ممکن است قبل از عبور نیاز به کشتن چند دشمن داشته باشید. با گذر از این مکان شما با یک نیمه باس تحت عنوان Tokujiro the Glutton برخورد خواهید داشت. چند میمون در اطراف این نیمه باس وجود دارد که باید آن‌ها را قبل از درگیری به وسیله شوریکن بکشید.

راهنمای Ashina Depths

پیش از رویارویی با توکوجیرو می‌توانید از یک آیتمGachiin's Sugar برای افزایش مخفی‌کاری استفاده کنید و یکی از ضربات مرگبار را به این نیمه باس وارد کنید. بهترین راه برای مبارزه با این باس، دویدن به اطراف و منتظر ماندن برای فرصت حمله است. طمع نکنید و هر بار دو ضربه را به توکوجیرو وارد کنید. شکست دادن این باس یک Prayer Bead و یک Unrefined Sake را به شما پاداش می‌دهد.

پس از آن، ابتدا به سراشیبی نزدیک به یک آلونک ویران شده بروید و با تکیه به دیوار به سه آیتم Pellet دست پیدا کنید. از آنجا قلاب خود را به یک شاخه بیندازید و به بالا رفتن ادامه دهید تا به زمین سخت و یک Lump of Fat Wax برسید.

به شاخه‌ای قلاب بیندازید و Spirit Emblem واقع در محل را به دست آورید. سپس مسیر را تا پشت‌بام بنای سفیدرنگ ادامه دهید.

در طبقه‌ی دوم یک ورودی پیدا کنید و وارد آن شوید. یک یوکای تحت عنوان Mist Noble در حال نواختن فلوت خواهد بود. به پایین بیایید و با ضربه‌ای یکی از میل‌های سلامتی او را از بین ببرید. سپس با ضربات پی در پی به سرعت این دشمن را بکشید. با شکست این یوکای شما یک Lump of Grave Wax دریافت خواهید کرد. حالا مه و ارواح موجود در این ناحیه از بین رفته است.

راهنمای Ashina Depths

در نزدیکی این مکان شما می‌توانید یک Yashariku's Sugar را پیدا کنید و با پیشروی به آیتم‌های زیاد دیگری دست پیدا کنید. در بالای دیواری که قابل تکیه دادن است یک Snap Seed را بردارید.

از سکویی که Snap Seed را برداشتید پایین بیایید تا با یک هدلس مبارزه کنید. قبل از مبارزه با این نیمه باس بهتر است صبر کنید تا بعدا Divine Confetti نامحدود را باز کنید. در این ناحیه می‌توانید یک Scrap Magnetite، یک Pellet، سه Mibu Balloon of Wealth و پنج Scrap Iron را پیدا کنید.

به معبدی که در آن با Mist Noble مبارزه کردید بازگردید. در امتداد قبرستان دو Pellet را پیدا خواهید کرد. پایین بروید و به شاخه‌هایی که دو Nightjar Ninja روی آن حضور دارند قلاب بیندازید. در پایین شما می‌توانید وارد روستای میبو شوید و اولین بت آن را آزاد کنید.

مکان بعدی:
روستای میبو

مکان قبلی:
سیاه‌چال متروکه | گذرگاه دره سونکن

صفحات دیگر