ویکی ناروتو / بوروتو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

جنگ جهانی شینوبی چهارم

اشتراک‌گذاری

جنگ جهانی شینوبی چهارم (Fourth Shinobi World War) یک درگیری بین نیروهای متحد شینوبی و آکاتسوکی بود. این نبرد سه روز ادامه داشت و در نهایت با پیروزی کامل نیروهای متحد شینوبی، فروپاشی آکاتسوکی و مهر و موم شدن ده-دم پایان یافت.

آمادگی برای جنگ

توبی در پی اجرای طرح خود به نام نقشه چشم ماه بود و برای پیشبرد آن به هشت-دم و نه-دم نیاز داشت. وقتی پنج كاگه و رهبر سرزمین آهن از تسلیم کردن این دو جانور خودداری كردند، توبی علیه آن‌ها اعلام جنگ کرد. او سپس اظهار کرد که از هفت جانور دم-دار که قبلا توسط آکاتسوکی اسیر شده بود در این جنگ استفاده خواهد کرد. پس از این اعلام جنگ، کازکاگه پنجم، میزوکاگه پنجم، رایکاگه چهارم، تسوچیکاگه سوم، و ژنرال میفونه با هم توافق کردند تا یک اتحاد شینوبی را تشکیل دهند و تمام منابع خود را در برابر توبی به کار بگیرند. بعدا دایمیوی پنج كشور بزرگ شینوبی این ائتلاف را تصویب كرد و هوکاگه پنجم نیز به این اتحاد پیوست. هر دو جناح با جمع آوری قدرت و اطلاعات در مورد طرف مقابل برای جنگ آماده شدند.

جنگ جهانی شینوبی چهارم
اعلام جنگ توبی علیه پنج کشور بزرگ شینوبی

کابوتو نیز با توبی متحد شد و از تکنیک احضار: تناسخ دنیای ناپاک برای احیای اعضای از دست رفته آکاتسوکی استفاده کرد تا قدرت نیروهای این گروه را افزایش دهد. پنج کاگه نیز تصمیم گرفتند تا دو جینچوریکی باقی مانده یعنی ناروتو و کیلر بی را در جزیره‌ای در سرزمین برق پنهان کنند. پنهان شدن کیلر بی و ناروتو یک نتیجه‌ی ناخواسته در پی داشت و تاروتو موفق شد تا کنترل چاکرای نه-دم را یاد بگیرد.

کیسامه در مقطعی موفق شد با ارسال کوسه‌ای پیغام‌رسان به سوی همرزمان خود، مکان تقریبی جزیره لاک‌پشت را افشا کند. با این حال خود کیسامه در نهایت اسیر شد و برای مخفی نگه داشتن اطلاعاتش خودکشی کرد. در مقطعی دیگر کابوتو اقدام به ربودن یاماتو کرد و با استفاده از آن یک ارتش کلون از زتسوی سفید را ایجاد کرد تا برای آکاتسوکی مبارزه کنند.

هر دوی نیروهای متحد شینوبی و آکاتسوکی نیروهای قابل توجهی را برای این جنگ جمع‌آوری کردند. در این جنگ ۸۰ هزار شینوبی و سامورایی در مقابل ۱۰۰ هزار کلون زتسو قرار گرفتند.

صفحات دیگر