ویکی ناروتو / بوروتو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

خرد شدن کونوها

اشتراک‌گذاری

خرد شدن کونوها (Konoha Crush) حمله‌ای از قبل برنامه ریزی شده توسط اوروچیمارو و دهکده سوناگاکوره به کونوهاگاکوره بود که هنگام آزمون‌های چونین انجام شد. اگرچه اوروچیمارو مغز متفکر این حمله بود، اما رایکاگه چهارم این گونه القا کرد که این حمله نقشه‌ای مخفی از دانزو شیمورا به همراه آکاتسوکی بوده است تا هیروزن ساروتوبی و کازکاگه چهارم را بکشند.

خرد شدن کونوها
احضارهای اوروچیمارو و شروع حمله به کونوها

پیش‌زمینه

سوناگاکوره برای سال‌ها دچار کمبود بودجه در سرزمین باد بود که این دهکده را را تضعیف کرده بود، و از این رو ماموریت‌های نینجا به به سمت کونوها روانه می‌شد. اوروچیمارو که نینجایی فراری و بنیان‌گذار دهکده اوتوگاکوره بود، در مقطعی به کازکاگه چهارم نزدیک شد و طرحی مشترک را برای حمله به کونوها ترتیب داد که قرار بود در روز امتحانات چونین انجام شد. اوروچیمارو در مقطعی از روز مسابقه اقدام به کشتن کازکاگه کرد تا با تصاحب هویت او کنترل راحت‌تری بر سوناگاکوره داشته باشد.

این حمله قرار بود در دو جبهه انجام بگیرد: گارا از سوناگاکوره که به دور آخر امتحانات چونین راه پیدا کرده بود جانور دم-دار شوکاکو را در دهکده هدف آزاد می‌کرد، و در حالی که کونوها با این جانور مشغول بود، نیروهای سوناگاکوره و اوتاگاکوره از دیوارهای اطراف دهکده نفوذ می‌کردند. اوروچیمارو در این طرح تنها یک هدف داشت و آن مبارزه کردن با مربی سابق خود یعنی هوکاگه فعلی کونوها و کشتن او بود.

صفحات دیگر