ویکی ناروتو / بوروتو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کیسامه هوشیگاکی

اشتراک‌گذاری

کیسامه هوشیگاکی

Kisame Hoshigaki

کیسامه هوشیگاکی - ناروتو / بوروتو

سن

بخش اول: ۲۹
بخش دوم: ۳۳-۳۲

طبقه‌بندی

قبیله

قبیله هوشیگاکی (تنها در انیمه)

گونه طبیعت

  • رهاسازی آب
  • رهاسازی آتش
  • رهاسازی باد
  • رهاسازی سنگ

توانایی خاص

  • جذب چاکرا
  • آبشش‌ها

سلاح

  • سامه‌هادا
  • شمشیر

اولین نمایش

مانگا: جلد ۱۶، فصل ۱۳۹ ناروتو
انیمه: قسمت ۸۰ ناروتو

کیسامه هوشیگاکی (Kisame Hoshigaki) یک شینوبی از قبیله هوشیگاکی از دهکده کیریگاکوره بود. او بعد از پیوستن به هفت نینجای شمشیرزن مه تبدیل به یک نینجای فراری درجه-اس شد. او پس از پیوستن به گروه آکاتسوکی به عنوان شریک ایتاچی اوچیها مشغول به فعالیت شد.

پیشینه

کیسامه در ابتدا محافظ یک جوخه جاسوسی متعلق به کیریگاکوره تحت عنوان دسته سایفر بود که تحت رهبری فوگوکی شیکازان از هفت نینجای شمشیرزن مه فعالیت می‌کرد. زمانی که این گروه توسط یک نینجای فراری کونوها یعنی ایبیکی مورینو تحت فشار قرار گرفت، کیسامه تصمیم گرفت برای حفظ اطلاعات گروه اقدام به کشتار اعضای دسته سایفر کند، همان طور که فوگوکی دستور داده بود.

کیسامه هوشیگاکی
دیدار کیسامه با اوبیتو

کیسامه پس از این که پی برد که فوگوکی خودش اطلاعات را به سایر دهکده‌های می‌فروشد سرانجام او را کشت و سلاح او یعنی سامه‌هادا را تصاحب کرد. اگرچه میزوکاگه چهارم او را به خاطر وفاداری‌اش به کیریگاکوره تحسین کرد اما کشته شدن رفیقش باعث شد تا او نسبت به دنیای پر دروغ اطرافش نگاه دیگری پیدا کند. پس از این ماجرا، او به فرد مرموزی نزدیک شد که خود را مادارا اوچیها معرفی می‌کرد. کیسامه بعد از شنیدن انگیزه‌ها و نقشه چشم ماه از این فرد ابتدا اهداف او را ناباورانه قلمداد کرد اما در نهایت جذب ایده «جهان حقیقی» شد.

او به عنوان عضوی از هفت نینجای شمشیرزن مه، عنوان «هیولای مه پنهان» را به خود اختصاص داد و رابطه‌ای را با سویگتسو و مانگتسو هوزوکی رقم زد. زمانی که سرزمین آب به نقشه‌های او برای سرنگونی دولت این سرزمین پی برد و همچنین نقش او در ترور چند فرد از جمله ترور یک دایمو را کشف کرد، سرانجام کیسامه یک نینجای فراری تبدیل شد و این موضوع منجر شد تا کیریگاکوره یکی از هفت نینجای شمشیزن را از دست بدهد.

کیسامه در نهایت به آکاتسوکی پیوست. به خاطر تجربه او در کشتن خائنان و نزدیکان، کیسامه در کنار ایتاچی اوچیها قرار گرفت تا مراقب اعمال او باشد. اگرچه آن‌ها در ابتدا با یکدیگر رابطه خوبی نداشتند اما به مرور به شرکای خوبی برای هم تبدیل شدند. از آنجا که آکاتسوکی به دنبال جذب افراد بیشتر بود، کیسامه به همراه ایتاچی و ساسوری در ماموریتی برای جذب دیدارا وارد عمل شدند و پس از نبردی با او این ماموریت با موفقیت به پایان رسید.

توانایی‌ها

آمار و ارقام

صفحات دیگر