ویکی ناروتو / بوروتو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کابوتو یاکوشی

اشتراک‌گذاری

کابوتو یاکوشی

Kabuto Yakushi

کابوتو یاکوشی - ناروتو / بوروتو

تاریخ تولد

۲۹ فوریه

سن

بخش اول: ۲۰-۱۹
بخش دوم: ۲۴-۲۳

ککی گنکای

ککی گنکای قبیله جوگو
ککی گنکای سالکون و اوکون
شیکوتسومیاکو

پیشه

جاسوس اوروچیماروو ساسوری
سرپرست یتیم‌خانه کونوها

طبقه‌بندی

تیم‌ها

تیم کابوتو

درجه نینجا

بخش اول: گنین

خانواده

نونو یاکوشی (مادرخوانده)
شین اوچیها (فرزندخوانده‌ها)
اوروشی (برادرخوانده)

گونه طبیعت

رهاسازی آب
رهاسازی خاک
رهاسازی باد
رهاسازی یین
رهاسازی یانگ

قابلیت خاص

جذب چاکرا

کابوتو یاکوشی (Kabuto Yakushi) بیشتر عمرش را به جاسوسی برای افراد، سازمان‌ها و کشورهای مختلف اختصاص داده است. استعداد ذاتی او در جمع‌آوری اطلاعات و پزشکی است، قابلیت‌هایی که باعث شد نظر اوروچیمارو به او جلب شود و کابوتو به دست راست او تبدیل شود.

بیوگرافی کابوتو

کابوتو در کودکی و در زمان جنگ جهانی شینوبی دوم یتیم شد. رئیس بخش پزشکی کونوها با دلسوزی او را تحت مراقبت خود قرار داد و به او آموزش پزشکی داد. این چیزی است که اوروچیمارو برای او تعریف کرده است. در واقع او توسط یک پرورشگاه به سرپرسی نونو یاکوشی تحت مراقبت قرار گرفت. نونو یاکوشی یک عضو سابق از ریشه بود که کابوتو او را مادر خود می‌دانست. کابوتو به منظور تامین مالی یتیم‌خانه به گروه ریشه ملحق شد، اما او در نهایت مورد حمله قرار گرفت و مجبور شد نونو را بکشد. این نقشه‌ای از طرف دانزو تا حس ناامیدی در کابوتو نهادینه شود.

پس از این ماجرا اوروچیمارو او را یافت و هویت تازه‌ای به او داد، کابوتو نیز به اوروچیمارو وفادار ماند. در مقعطی او با فرمان اوروچیمارو برای یکی از اعضای آکاتسوکی یعنی ساسوری شروع به کار کرد؛ ساسوری بخشی از حافظه‌ی کابوتو را پاک کرد تا او به یک مامور خفته تبدیل شود. با این حال زمانی که اوروچیمارو از گروه آکاتسوکی جدا شد، کابوتو این مهر حافظه را شکست و به یار اوروچیمارو تبدیل شد.

کابوتو در نبردهای خود از تکنیک‌های پزشکی بهره می‌برد. فن اصلی او تیغ جراحی چاکرا است که به وسیله‌ی آن می‌تواند قوی‌ترین عضلات را به آسانی قطع کند. ترکیب این قابلیت با علاقه‌ی او در شکنجه دادن، کابوتو را به فردی خطرناک تبدیل می‌کند.

کابوتو در بخش اول مجموعه، در هنگام امتحانات چونین نمایش داده شد. در ابتدا به نظر می‌رسد که او فرد خوبی است و به تیم ناروتو اوزوماکی کمک می‌کند اما بعدها مشخص شد که او از ناروتو و ساسوکه اوچیها جاسوسی می‌کند. بعد از این افشاگری، کابوتو در حالی که خود را به عنوان یک آنبو جا زده بود زخم‌های نسبتا شدید هیناتا را درمان کرد، اگرچه انجام این کار چیز خاصی را نصیب او نکرد.

او در آرک «جستجو برای یافتن سوناده» نقش پررنگ‌تری به خود گرفت. او درگیر نبردی با سوناده شد و با وجود این که سوناده قدرت فوق‌العاده‌ای داشت اما کابوتو موفق به دور زدن آن و شکست او شد. خوشبختانه، ناروتو به موقع مداخله کرد و جان سوناده را با اجرای راسنگان جدید خود نجات داد.

در بخش دوم مجموعه، پس از این که اوروچیمارو کشته شد، کابوتو دچار نوعی بحران وجود شد و مقداری از DNA اوروچیمارو را در بدن خود ادغام کرد. مدت‌ها از او خبری نشد تا این که او با ظاهری جدید و با برخی از قدرت‌های اوروچیمارو نمایان شد. او حالا با توبی اتحاد پیدا کرده بود. بسیاری از توانایی‌های جدید او در هنگام مبارزه با محافظان دو جینچوریکی نشان داده شد. او در این مقطع اقدام به اسیر کردن و ربودن یاماتو نیز کرد.

کابوتو مدتی بعد با جوتسویی تحت عنوان ادو تنسی بسیاری از شخصیت‌های مرده از جمله اعضای آکاتسوکی، جینچوریکی‌ها و همین طور مادارای واقعی را احیا کرد و آن‌ها را تحت کنترل خود درآورد. در نقطه‌ای ایتاچی و ساسوکه سعی داشتند جلوی این جوتسو و اقدامات او را بگیرند. آن‌ها همین طور پی بردند که کابوتو با پیشی گرفتن از اوروچیمارو تبدیل به یک حکیم مار شده است. کابوتو سعی داشت ساسوکه را اسیر کند و کنترل دوباره ایتاچی را به دست آورد اما با اجرای یک گنجتسوی قدرتمند به نام ایزانامی توسط ایتاچی او در یک حلقه‌ی تکرار به دام افتاد و به این ترتیب جوتسوی ادو تنسی نیز متوقف شد. بعد از این ماجرا ساسوکه اقدام به بازیابی اوروچیمارو کرد و او نیز با جذب چاکرا و DNA خود، کابوتو را به ظاهر قبلی خود بازگرداند.

بعدها کابوتو موفق به فرار از گنجوتسوی ایتاچی شد. اتفاقات رخ داده برای او باعث شد تا کابوتو به شخصیت اصلی خود پیش از دیدار با دانزو و اوروچیمارو بازگردد. او حالا به دنبال جبران تمام اعمال گذشته‌اش بود و با پایان یافتن جنگ به یتیم‌خانه کونوها رفت و جایگاه مادرخوانده‌ی خود به عنوان سرپرست یتیم‌خانه را گرفت.

توانایی‌ها

آمار و ارقام

صفحات دیگر