ویکی ناروتو / بوروتو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کیلر بی (Killer B)

اشتراک‌گذاری

کیلر بی

Killer B

کیلر بی (Killer B) ناروتو / بوروتو

سن

بخش دوم: ۳۶

طبقه‌بندی

جینچوریکی

جانور دم-دار

گیوکی

پیشه

نگهبان کوموگاکوره

وابسته به

تیم

  • ترکیب ای-بی
  • مجلس کومو

شریک

ای

خانواده

  • ای (پدرخوانده)
  • ای (برادرخوانده)
  • بلو بی (پسرعموی ناتنی)

گونه طبیعت

  • رهاسازی برق
  • رهاسازی آب
  • رهاسازی آتش
  • رهاسازی یانگ

سلاح‌ها

  • سامه‌هادا
  • شمشیرهای رهاسازی برق

اولین نمایش

مانگا: جلد ۴۴، فصل ۴۰۸
انیمه: قسمت ۱۴۲ ناروتو شیپودن

کیلر بی (Killer B) یک شینوبی از کوموگاکوره است. او آخرین جینچوریکی هشت-دم است که بر خلاف جینچوریکی‌های پیشین موفق به ایجاد یک رابطه دوستانه با گیوکی شد، و به همین سبب از این قدرت در جهت منابع دهکده کومو استفاده کرد. با وجود مسئولیت کیلر بی در محافظت از دهکده‌اش، او مشتاق این است که به بزرگترین رپر جهان تبدیل شود.

پیشینه

در دوران کودکی، کیلر بی به همراه چند فرد دیگر توسط رایکاگه سوم و دودای جمع‌آوری شدند تا طبق رسوم دهکده یک شریک برای فرزند رایکاگه یعنی اِی (A) برگزیده شود. در بین این افراد بی تنها کسی بود که در اجرای فن «رهاسازی برق: کمند دوتایی» در کنار اِی موفق ظاهر شد. در نتیجه او عنوان «بی» را از همین زمان دریافت کرد و با ای یک پیمان برادری بست.

کیلر بی و ای

کیلر بی و ای

بی از دوران کودکی دوستی زیادی با موتوی داشت. بعد از این که پسرعموی ای که جینچوریکی گیوکی بود، کنترل خود را از دست داد و پدر موتوی و چند نینجای دیگر را کشت، بی به عنوان جینچوریکی بعدی انتخاب شد. بی نیز همانند بیشتر جینچوریکی‌ها از پیش‌داوری‌های مردم بی‌نصیب نماند. با این حال او اندوه را به خود راه نداد و تلاش کرد تا به بهترین جینچوریکی تبدیل شود و برادرش به عنوان رایکاگه چهارم از لحاظ سیاسی ضربه‌ای نبیند.

موتوی پس از مرگ پدرش سعی کرد تا کیلر بی را بکشد چرا که او باور داشت مرگ بی منجر به مرگ گیوکی خواهد شد و به این ترتیب انتقام مرگ پدرش گرفته می‌شود. با این حال کیلر بی به راحتی او را خلع سلاح کرد و با وجود این که او قصد جانش را کرده بود اما بی به او دلداری داد. این موضوع باعث شرماندگی موتوی شد و پس از این ماجرا او به مدت سی سال با بی روبرو نشد.

رویارویی کیلر بی با میناتو

رویارویی کیلر بی با میناتو

بعدها بی در کنار برادرش در جزیره‌ای از سرزمین برق شروع به تمرین کرد. آن‌ها در این مکان آبشار حقیقت را یافتند و کیلر بی در آنجا در مدت کوتاهی موفق به کنترل گیوکی شد. در مقطعی او و برادرش با میناتو نامیکازه و گروهی کوچک از افرادش برخورد کردند. زمانی که میناتو قصد انجام یک ضد حمله به ای را داشت، بی با استفاده از یک پای گیوکی او را به عقب راند. وقتی میناتو متوجه شد که بی یک جینچوریکی است شوکه شد و برای قابلیت‌های او احترام بسیاری قائل شد. حتی میناتو او را یک شینوبی کشنده حقیقی خواند که از همین زمان عنوان «کیلر» به او داده شد. کیلر بی به مرور زمان به قهرمان مردم دهکده‌اش تبدیل شد.

وقتی برادر او یعنی ای به مقام رایکاگه رسید، با دستور او کیلر بی از دگرگونی کامل به هشت-دم منع شد و همچنین رفت و آمد او به دهکده محدود شد. این تصمیمات برای محافظت از کیلر بی گرفته شده بود تا او به سرنوشت پدرخوانده‌اش دچار نشود.

صفحات دیگر