ویکی Far Cry

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

فیث سید

اشتراک‌گذاری

فیث سید

Faith Seed

فیث سید - Far Cry

سن

۲۴

سال تولد

۱۹۹۴

وضعیت

درگذشته

سال مرگ

۲۰۱۸

دلیل مرگ

کشته شده توسط دپیتی

مکان تولد

هوپ کانتی، ایالت متحده

ملیت

آمریکایی

نام مستعار

سایرن (The Siren)

سکونت

بازیگر

حضور در

فیث سید (Faith Seed) یکی از اعضای خانواده سید و خواهر ناتنی جوزف سید است. او ضد قهرمان ثانویه بازی Far Cry 5 و فیلم Inside Eden's Gate محسوب می‌شود. او قاصد بخش رودخانه هنبین است.

پیش زمینه

تنهایی و افسردگی Faith Seed را به سمت تزریق مواد هدایت کرد تا آرامش کند اما زمانی که پای جوزف به میان آمد کمی اوضاع تغییر کرد. جوزف او را به فرقه‌ی دروازه عدن برد، جایی که همه او را می‌پذیرفتند.

بنا بر گفته‌ی داچ و تریسی، Faith به استاد کنترل ذهن‌ها بود.

داستان

نام واقعی او Faith نیست. یک مکالمه از تریسی در بازی و یک صدای ضبط شده از خود فیث اشاره دارد که نام واقعی او راشل است.

فیث یکی از مجریان جوزف سید بود و در ناحیه روزخانه هنبین در هوپ کانتی گماشته شده بود. او موادی مخدر به نام Bliss (سعادت) تولید می‌کرد که افراد فرقه را در حالتی رضایت‌بخش نگه می‌داشت. او اغلب زمانی ظاهر می‌شد که افراد فرقه روی مواد بودند و Faith Seed می‌توانست دستوراتی بدهد که آن‌ها آن را پیروی کنند.

او زمانی که به جونیور دپیتی نزدیک بود برای او داستان خود را تعریف کرد، این که که چطور جوزف سید خوشنودی را برای او فراهم کرده و به دپیتی هم توصیه کرد تا به فرقه بپیوندد. مدتی بعد، او به مارشال برک نزدیک شد و او را تحت کنترل خود درآورد. دپیتی سعی کرد مارشال را نجات دهد اما Faith درباره گرفتن سعادت (Bliss) از او هشدار داد.

بعد از این که دپیتی ضربه‌ی محکمی را به فرقه وارد کرد از جمله نابود کردن چندین مخزن Bliss، فیث خشمگین شد. او از قدرت خود استفاده کرد تا مارشال برک را متقاعد کند که ورجیل مینکلر را بکشد و زندان هوپ هانتی را برای حمله‌ی فرقه باز کند، قبل از این که مارشال اسلحه را به سمت خود نشانه بگیرد. دپیتی موفق شد تریسی را نجات دهد اما کلانتر وایت‌هورس اسیر می‌شود.

دپیتی، Faith را تعقیب کرد تا برای یک بار و همیشه با او تسویه حساب کند. او در فضای مه‌آلود ناشی از مخدر مبارزه می‌کند اما دپیتی بر او چیره می‌شود و او با جراحاتی که دیده بود به رودخانه می‌افتد، قبل از گفتن این که جوزف در مورد پایان دنیا راست می‌گوید آمدن یا نیامدن آن روز به تصمیمات دپیتی بستگی دارد.

توانایی‌ها

به دلیل وجود سکانس‌هایی که Faith Seed در حالت توهم با بازیکن به طور مستقیم تعامل دارد، تشخیص این موضوع سخت است که او آیا واقعا آموزش‌های مبارزه را دیده است یا خیر. او می‌تواند در نبرد نهایی به بازیکن ضربه وارد کند اما ظاهر ضربات او مثل حملات جادویی است که در دنیای واقعی او وجود ندارند.

او به طور باورنکردنی قابلیت کنترل ذهن افراد را دارد و می‌تواند تنها با نگاه کردن به آن‌ها ضعف‌هایشان را بسنجد. در فیلم کوتاه Inside Eden's Gate، او در طول یک دقیقه ملاقات با سارا می‌تواند از تنها بودن مطلع شود و همچنین ناامیدی عمیق مارشال برک از زندگی‌اش را احساس کند.

هنگام استفاده از Bliss، فیث می‌تواند به وسیله بال‌هایی از جنس نور پرواز کند. به علاوه، او می‌تواند بسیار سریع بدود. به طور یقین این‌ها توهم هستند و او چنین توانایی‌هایی در دنیای واقعی ندارد.

دانستنی‌ها

  • فیث در بخش Arcade Editor غایب است.
  • فیث تنها یک بار در دنیای واقعی دیده شده که در مقدمه‌ی بازی پشت سر جوزف در کلیسا ایستاده بود. در سایر موارد او تحت تاثیر Bliss در حالت توهم دیده شده است.
  • او دوست صمیمی تریسی است.
  • یک مکالمه درون بازی حاکی از این است که او در سن ۱۷ سالگی توسط جوزف وادار بهره برداری شده است.

تصاویر

فیث سید
فیث سید

منابع

صفحات دیگر