ویکی توکیو غول

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

آنتیک (Anteiku)

اشتراک‌گذاری

آنتیک (Anteiku) یک کافه کوچک در مجموعه توکیو غول است.

در ظاهر این مکان یک کافه معمولی و آرام بود، اما در واقع اینجا قلب یک سازمان غول در بخش ۲۰ام بود که نیازهای غول‌ها را فراهم می‌کرد. زمین‌های تغذیه در بخش ۲۰ام را مدیریت می‌کرد و خوراک غول‌ها را از جستجوی بدن انسان‌هایی که خودکشی کرده بودند تامین می‌کرد.

آنتیک دو طبقه و یک زیرزمین داشت. طبقه همکف کافه بود و در آن به مشتریان کافه خدمت رسانی می‌شد. زیرزمین هم طبقه‌ای مخفی بود که گوشت انسان‌ها در آنجا ذخیره می‌شد. در آنجا همچنین یک ورودی به بخش ۲۴ام وجود داشت.

در انیمه طرح کافه کمی متفاوت است و ورودی با یک رشته پلاکان به خود کافه وصل می‌شد. یک از طبقات بالایی شامل اتاق‌هایی بود که اعضای آنتیک از جمله توکا کیریشیما و هینامی فوگوچی در آن زندگی می‌کردند.

به دلیل نفوذی که در آنجا وجود داشت، بخش ۲۰ام در مقابل دیگر بخش‌های توکیو آرام و مطیع‌تر جلوه می‌کرد و برای همین هم CCG نسبت به آن غفلت می‌کرد.

طبق یک توافق ضمنی، غول‌ها از شکار کردن انسان‌ها و مشتریان کافه خودداری می‌کردند.

در زمان عملیات سرکوب جغد، کافه تخریب شد و بازماندگانی از آن نجات یافتند. بعدا چند تن از کارکنان سابق آن کافه دیگری به نام re: را تاسیس کردند.

کارکنان

دانستنی‌ها

  • در پایان مانگا توکیو غول اشاره می‌شود که معنای نام آنتیک یک معما باقی می‌ماند.
  • نام اصلی این کافه آنتیکو (Anteiku) است اما در زبان‌های دیگر بیشتر با نام آنتیک (Antique به معنی عتیقه) دوبله می‌شود. این به خاطر تلفظ مشابه این دو واژه است و دلیل دیگر این که یوشیمورا یک فنجان عتیقه در گنجینه خود نگهداری می‌کند.
  • آنتیک همچنین در کانجی به شکل 安定区 نوشته می‌شود که به معنای «بخش صلح‌آمیز» یا «منطقه هماهنگ» است.

تصاویر

منابع

http://tokyoghoul.wikia.com/wiki/Anteiku

صفحات دیگر