ویکی مورتال کمبت

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کوان چی

اشتراک‌گذاری

کوان چی

Quan Chi

کوان چی - مورتال کمبت

جنسیت

مذکر

خاستگاه

سکونت

گونه

شیطان (قبلا اونی)

سلاح‌ها

گرز میخی  (MK4, MKG)
شمشیر دائو (MK:DA, MK:TE, MK:D, MK:U, MK:A, MK 2011, MKX)

شیوه‌های مبارزه

تنگ سو دو (MK:DA, MK:TE, MK:D, MK:U)
اسکریما (MK:DA, MK:TE, MK:D, MK:U, MK:A)

بازی‌ها

MK Mythologies: Sub-Zero (باس دوم)
Mortal Kombat 4 (باس دوم)
Mortal Kombat Gold (باس دوم)
MK: Deadly Alliance (باس)
MK: Tournament Edition (باس)
MK: Armageddon
Mortal Kombat vs DC Universe (شخصیت غیرقابل بازی)
Mortal Kombat (2011)
Mortal Kombat X
Mortal Kombat Mobile
Mortal Kombat: Onslaught
Mortal Kombat 1 (محتوای قابل دانلود)

بازیگر

ریچارد دیویزیو (MK4، MKG، MKM:SZ)
نیک چینلوند (DotR)
بازیگر ناشناس (Mortal Kombat: Annihilation)
آدونی ماروپیس (Conquest)
مایکل راجرز (Legacy)
رونالد ام. بنکس (MKvsDCU، MK2011، MKX)
دارین دی پل (MKL:SR)
دیمون هریمن (فیلم مورتال کمبت ۲)

کوان چی (Quan Chi) شخصیتی در مجموعه مورتال کمبت است. او یک شیطان از ندررلم است که به‌خاطر جادوی تاریک و نکرومانسی شناخته می‌شود. همچنین او دشمن قدرتمندی برای ارث‌رلم و اوت‌ورلد، و یک متحد اصلی برای شیناک، خدای ارشد سقوط کرده است. او به عنوان یک آنتاگونیست مهم در مجموعه عمل می‌کند و اغلب به عنوان آنتاگونیست ثانویه در کنار شنگ سونگ ظاهر می‌شود.

اولین نمایش او در مجموعه انیمیشن MK: Defenders of the Realm صورت گرفت اما اولین حضور او در بازی‌ها به MK Mythologies: Sub-Zero باز می‌گردد. او در کنار شنگ سونگ به عنوان یک آنتاگونیست محوری در Mortal Kombat: Deadly Alliance حاضر است.

کوان چی اولین بار در بازی مورتال کمبت ۴ به یک شخصیت قابل بازی تبدیل شد که در این بازی نقش یک آنتاگونیست ثانویه را داشت. او در مورتال کمبت (۲۰۱۱) بازگشت و به عنوان یک آنتاگونیست ثانویه در حالت داستانی بازی در کنار شنگ سونگ ایفای نقش کرد.

کوان چی در بازی Mortal Kombat X نقشی محوری داشت و بعد از شیناک آنتاگونیست ثانویه‌ی داستان محسوب می‌شد.

درباره کوان چی

کوان چی قدرتمندترین جادوگر و ساحره در ندررلم و یک شرور برجسته در مجموعه‌ی مورتال کامبت است. او از فردی حیله‌گر و پرخشونت است که با نقشه‌های بی‌پایان خود نه تنها قصد غلبه بر ارث‌رلم بلکه غلبه بر تمام هستی را دارد. او یک فرد فرصت‌طلب است و با هر کس که بتواند به او کمک کند متحد می‌شود. بی‌رحمی و عمل‌گرایی از ویژگی‌های قابل‌توجه او هستند. ماهیت فریبنده‌ی او باعث شده تا کوان چی دشمنان بسیاری از جمله ساب-زیرو و اسکورپیون را داشته باشد. او مسئول نابودی خانواده و قبیله‌ی اسکورپیون است.

از لحاظ مهارت‌های جادوگری تنها شیناک، شائو کان، شنگ سونگ و دلیا قادر به برابری با کوان چی هستند.

بیوگرافی

مورتال کمبت (۲۰۱۱): «ندررلم موجودات شرور زیادی تولید کرده است، اما هیچ کدام رقیب کوان چی نمی‌شود. او به جای استفاده از شیاطین این قلمرو، ترجیح می‌دهد تا جنگجویان مرده را برای استفاده در نقشه‌های شوم خود احیا کند. مهمترین فردی که تحت چنین شکنجه‌ای قرار گرفته است اسکورپیون، نینجای قبیله شیرای است که به قاتل شخصی کوان چی تبدیل شد. کوان چی در حال ساختن ارتشی از چنین ارواحی بود که هدف از آن فاش نشده است. راز دیگر مربوط به او ناشناخته بودن دلیل شرکت او در مسابقات مورتال کمبت است. ندررلم هیچ مزیتی در این تورنمنت ندارد، در نتیجه برخی از ناظران حضور او را زیر سوال می‌برند...»

مورتال کمبت ایکس: «کوان چی در اصل یک شیطان از ندررلم است که به یکی از قدرتمندترین جادوگران در این قلمرو تبدیل شد. او در خدمت شیناک، خدای ارشد است، کسی که توسط سایر خدایان ارشد در ندررلم زندانی شده بود. بیست و پنج سال پیش، کوان چی به شیناک کمک کرد تا از این زندان جهنمی فرار کند. آن‌ها با هم در سرزمینی که به دلیل درگیری با اوت‌ورلد ضعیف شده بود، جنگیدند. هنگامی که شیناک شکست خورد، کوان چی به زیرزمین رانده شد. او همچنان از بخش‌هایی ناشناخته به دستکاری وقایع ادامه داد.»

صفحات دیگر