ویکی مورتال کمبت

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

انجمن برادری سایه

اشتراک‌گذاری

انجمن برادری سایه

The Brotherhood of Shadow

انجمن برادری سایه مورتال کمبت

خاستگاه

ندرلم

بنیان‌گذار

کوان چی

رهبر

کوان چی

اعضا

وضعیت خصومت

نامساعد

اهداف

انجمن برادری سایه (The Brotherhood of Shadow) فرقه‌ای در مجموعه بازی مورتال کمبت است.

درباره انجمن برادری سایه

انجمن برادری سایه یک فرقه متعصب و کفر‌آمیز با محوریت کوان چی، یک شیطان جادوگر است که به پرستش خدای ارشد و سقوط کرده یعنی شیناک می‌پردازد. اعضای بی‌شمار آن همیشه در حال برنامه‌ریزی به منظور رهایی یافتن از ندرلم هستند. ویژگی‌های آن‌ها پنهان‌کاری، فریب‌کاری و استفاده از جادوی سیاه است. زمانی که کوان چی موفق شد شیناک را از زندان ابدی خود آزاد کند آن‌ها به هدف خود دست یافتند و بر Netherrealm کنترل کامل پیدا کردند. در جنگ پیش روی آن‌ها با پرنسس کیتانا و ساکنان عدنیا، و همین طور ریدن و جنگجویان ارث‌رلم، عاملانی چون نوب سایبات و ریکو برجسته بودند.

با این حال تلاش‌های مفصل آن‌ها در نهایت شکست خورد و شیناک دوباره اسیر شد. در رویداده‌ای دو بازی Deadly Alliance و Deception، نوب سایبات از کنترل کوان چی خارج شد و سعی کرد تا ارتش‌های خود ایجاد کند، در عین حال سارینا و اشرا این انجمن برادری را ترک کردند. با حذف شیناک و تزلزل در نقشه‌های کوان چی با Deadly Alliance، به نظ می‌رسید که این انجمن برادری اعتبار خود را از دست داده بود. به نظر می‌رسد که برای اکثر (اعضای سابق)، زمان سپری‌شده با اخوان‌المسلمین صرفا یک کاتالیزور برای چیزهای مهم‌تر است. بعدها در Armageddon مشخص شد که سارینا باری دیگر با انجمن برادری سایه کار می‌کند، اگرچه این بار تحت طلسمی از کوان چی این کار را انجام می‌داد.

اعضا و وفاداران این انجمن شیطانی اعتقاد شدیدی برای رهایی کامل شیناک از اعماق تاریک ندرلم دارند و هدف نهایی‌شان فرمانروایی بر تمام عالم تحت رهبری شیناک است.

صفحات دیگر