ویکی مورتال کمبت

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

شنگ سونگ

اشتراک‌گذاری

شنگ سونگ

Shang Tsung

شنگ سونگ - مورتال کمبت

خاستگاه

سکونت

گونه

انسان

سلاح‌ها

شمشیر جیان

شیوه‌های مبارزه

مار
درنا
آخوندک

شنگ سونگ (Shang Tsung) شخصیتی در مجموعه بازی مورتال کمبت است. او یک جادوگر قدرتمند با توانایی ربودن روح است. او یک شرور مشهور در مجموعه محسوب می‌شود و میزبان تورنومنت‌های سنتی مورتال کمبت است. شنگ سونگ یک آنتاگونیست محوری در مجموعه است و اغلب در کنار کوان چی، یکی از آنتاگونیست‌های ثانویه است.

او یکی از معدود شخصیت‌هایی است که در اولین بازی آرکید مورتال کمبت حاضر بود و نقش باس نهایی را ایفا می‌کرد. او از زمان مورتال کمبت ۲ به یک شخصیت قابل بازی تبدیل شد و به عنوان آنتاگونیست ثانویه ایفای نقش می‌کرد. شنگ سونگ به عنوان یک شخصیت قابل بازی و باس ثانویه در بازی مورتال کمبت (۲۰۱۱) حضور داشت. او پس از شائو کان آنتاگونیست دوم بخش داستانی بازی بود.

شنگ سونگ همچنین در مورتال کمبت ۱۱ به عنوان یک شخصیت قابل دانلود حضور دارد.

او در بازی مورتال کمبت ۱ نیز به عنوان یک شخصیت جایزه پیش‌خرید حاضر است.

درباره شنگ سونگ

شنگ سونگ یک جادوگر مرگبار و یک شرور نخستین و در مجومه مورتال کمبت است. او یک تغییر-شکل-دهنده است برای حفظ پایداری و حیات خود نیاز به مصرف روح دارد. در مجموعه مورتال کمبت، او مظهر حیله‌گری و زوال است. او همین طور به خاطر ولخرجی‌ها و مهمانی‌های پر زرق و برق، کاخ‌های بزرگ و لباس‌های زیبا شناخته می‌شود. برخلاف سخنان خام شائو کان، شنگ سونگ مبالغه‌آمیز سخن می‌گوید و همین موضوع افکار حقیقی او را پوشش می‌دهد.

همانند شائو کان، او نیز یک آنتاگونیست مهم در مجموعه است و متحدان زیادی را جذب کرده است. گورو و رپتایل اغلب از متحدان نزدیک این جادوگر هستند، که اولی قهرمان سابق تورنومنت است و دومی به عنوان محافظ شخصی او عمل می‌کند. دشمن اصلی او لیو کانگ است اما طول عمر غیر طبیعی او باعث شده تا او نسبت به افراد دیگری چون کونگ لائو و کنشی نیز نفرت پیدا کند. با وجود خصومت‌های شنگ سونگ به ارث‌رلم، اما او همیشه با احترام از ریدن یاد می‌کند و او را با عنوان «لرد ریدن» خطاب می‌کند. 

وفاداری شنگ به شائو کان به او اجازه داده است تا یک جادوگر آزاد و سرگردان باشد. به این ترتیب، او با جادوی خود قادر است بدون شناسایی شدن توسط خدایان ارشد یا خدایان محلی بین قلمروها رفت و آمد کند. همین موضوع فرصت‌های بسیاری را طی قرن‌ها برای او ایجاد کرده تا او بتواند جنایات خود را پیگیری کند.

از لحاظ مهارت‌های جادوگری تنها دلیا، شیناک، شائو کان و کوان چی می‌توانند با او برابری کنند.

صفحات دیگر