ویکی دنیای سینمایی مارول

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

والنتینا آلگرا د فونتین

اشتراک‌گذاری

والنتینا آلگرا د فونتین

Valentina Allegra de Fontaine

والنتینا آلگرا د فونتین - دنیای سینمایی مارول

نام مستعار

وال

نژاد

انسان

جنست

مونث

عنوان

کنتس
مدیر سیا

بازیگر

جولیا لوئیس-دریفس

کنتس والنتینا آلگرا د فونتین (Valentina Allegra de Fontaine) یک نجیب‌زاده و مدیر سازمان سیا است که در زمینه‌ی افراد دارای قدرت‌های فرا انسانی مثل یلینا بلووا و جان واکر فعالیت دارد.

او پس از عضویت در این سازمان، در مقطعی با یلینا بلووا، یک آدمکش آموزش‌دیده و جاسوس که خواهر ناتاشا رومانوف بود دیدار کرد و او را به استخدام سازمان خود درآورد. این دیدار پس از مرگ رومانوف در سال ۲۰۲۳ انجام گرفت و د فونتین مسئولِ مرگ رومانوف را کلینت برتون معرفی کرد که هدف بعدی بلووا قرار گرفت.

در سال ۲۰۲۴، پس از آن که جان واکر به خاطر اقدام به قتل، عنوان کاپیتان آمریکا و همین طور درجه نظامی خود را از دست داد، د فونتین به سراغ او و همسرش رفت. در نهایت آن‌ها جذب سازمان او شدند و واکر لباس جدیدی دریافت کرد و از آن پس با نام «مامور یو.اس.» شناخته شد.

هنگامی که تنش‌های سیاسی بین ایالات متحده و واکاندا ایجاد شد، و ایالات متحده خواهان ویبرانیوم برای خودش بود، دی فونتین همسر سابق و تابع خود یعنی اورت راس را مسئول کرد، کسی که شدت مخالف هرگونه اقدام توهین‌آمیز علیه واکاندا بود. با این حال، دی فونتین می‌دانست که راس به آن‌ها خیانت می‌کند و پس از به دست آوردن شواهدی مبنی بر ارائه اطلاعات محرمانه توسط راس به واکاندا، او را به جرم خیانت دستگیر کرد.

صفحات دیگر