ویکی دفتر مرگ

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

دفتر مرگ ریلایت ۲: جانشین‌های ال

اشتراک‌گذاری

دفتر مرگ ریلایت ۲: جانشین‌های ال

Death Note: Relight 2: L's Successors

دفتر مرگ ریلایت ۲: جانشین‌های ال - دفتر مرگ

تاریخ پخش

۲۲ آگوست ۲۰۰۸ (تلویزیون)
۲۱ نوامبر ۲۰۰۸ (DVD)

شبکه پخش

نیپون تلویژن

زمان فیلم

۹۳ دقیقه (DVD)

کارگردان

تتسورو آراکی

کمپانی تولیدکننده

مدهاوس

دفتر مرگ ریلایت ۲: جانشین‌های ال دنباله‌ای بر فیلم دفتر مرگ ریلایت ۱ است. این OVA خلاصه‌ای از آرک ملو و نیر از مجموعه دفتر مرگ است. این فیلم به نسبت نسخه اول دارای محتوای بیشتری است و احتمالا کارگردان‌های انیمه در این مورد خاص خواستار آزادی عمل بیشتری بوده‌اند.

شرح اجمالی

این OVA با روایت کوتاهی از ال فقید شروع می‌شود که شامل یک بازبینی بر اتفاقات فیلم ریلات ۱ دارد. صحنه‌ی بعدی صحنه‌ای آشنا از نیر و ملو است که از خبر مرگ ال آگاه می‌شوند. به دنبال آن، صحنه‌ای از چهار سال بعد نمایش داده می‌شود که نیر در حال ترک خانه وامی است. این صحنه شامل یک فلش‌بک اقتباسی از مانگای وان-شات ویژه دفتر مرگ است که در آن ال قبل از رسیدگی به پرونده کیرا، با بچه‌های این یتیم‌خانه بدون استفاده از دستگاه تغییر صدا صحبت می‌کند.

دفتر مرگ ریلایت ۲ اساسا بازنویسی همه‌ی آن چیزی است که بعد از تایم-اسکیپ در انیمه اصلی رخ داده است، اما با تعدادی حفره‌های داستانی جدید همراه است. داستان شامل بسیاری از اصلاحات کوچک داستانی است که شامل چند مورد قابل توجه هم می‌شود، از جمله کشته شدن اعضای SPK توسط ترو میکامی و کیومی تاکادا (که در انیمه اصلی توسط مافیا انجام شد). 

در این فیلم جنبه‌ی تاریک‌تری از ال نمایش داده می‌شود. او در اوایل فیلم با بچه‌های خانه وامی در مورد خودش صبحت می‌کند و در پاسخ به سوالی از یکی از بچه‌ها خودش را «هیولا» خطاب می‌کند.

صفحات دیگر