ویکی دفتر مرگ

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

داستان سی-کیرا

اشتراک‌گذاری

داستان سی-کیرا

The C-Kira Story

داستان سی-کیرا - دفتر مرگ

چپتر

۱۰۹

صفحات

۴۴

راهنمای چپتر

قبلی: فینیس (چپتر آخر مجموعه مانگا)
بعدی: داستان ای-کیرا

داستان سی-کیرا (The C-Kira Story) یک یک چپتر وان-شات اختتامیه از مانگای دفتر مرگ است که گاهی با عنوان وان-شات ویژه یا چپتر ۱۰۹ خطاب می‌شود. این مانگا دو سال بعد از مانگای اصلی منتشر شد و در قالب «دفتر مرگ: داستان‌های کوتاه» بازنشر شد. داستان این مانگا مربوط به سه سال بعد از حل پرونده‌ی کیرا است.

داستان

نیر به عنوان سومی ال آشکار شده است. یک کیرای جدید کرده است که یک دفتر مرگ را از شینیگامی دریافت کرده است. این کیرای جدید اقدام به قتل افراد سالخورده در ژاپن کرد تا «درد آن‌ها را از بین ببرد». زمانی که افراد زیردست نیر در SPK از او پرسیدند چرا او هیچ اقداماتی در این مورد انجام نمی‌دهد، نیر پاسخ داد که او سعی دارد به این فکر کند که ال پیشین چه کاری انجام می‌داد.

پس از نمایش یک فلش‌بک از ارتباط ال با بچه‌های خانه وامی، سرانجام نیر به این نتیجه رسید که این کیرا یک قاتل است که بدون هیچ هدفی می‌کشد و برای همین به او نام سی-کیرا (Cheap Kira) را داد. او در تلویزیون ملی تحت نام مستعار "L" اعلام کرد که به این پرونده هیچ علاقه‌ای ندارد و گفت که این یک کیرا ی واقعی نیست، بلکه تنها یک «قاتل بی‌رحم» است. همین موضوع باعث سرخوردگی سی-کیرا شد و او نام خودش را در دفتر مرگ نوشت.

صفحات دیگر