ویکی Call of Duty

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

نیروی ویژه ۱۴۱ (ریبوت)

اشتراک‌گذاری

نیروی ویژه ۱۴۱

Task Force 141

نیروی ویژه ۱۴۱ (ریبوت) - Call of Duty

زمان فعالیت

نوامبر ۲۰۱۹ - تاکنون

کشور

جهانی

فرمانده

کاپیتان جان پرایس

نوع

سازمان نظامی ضد-تروریسم

نیروی ویژه ۱۴۱ (Task Force 141) یک گروه عملیات ویژه چندملیتی مشترک و واحد نظامی ضد-تروریسم است که توسط کاپیتان جان پرایس در پایان بازی Call of Duty: Modern Warfare تشکیل شد. این نیرو همچنین گروه اصلی قابل بازی در Call of Duty: Modern Warfare II و Call of Duty: Modern Warfare III است. همین طور ۱۴۱ در بخش چندنفره یک زیر-شاخه برای اسپک‌گرو است.

تشکیل

اندکی پس از مرگ رومن بارکوف، کاپیتان پرایس در یک چایخانه با کیت لاسول ملاقات کرد تا در مورد تشکیل یک کارگروه جدید صحبت کند، کارگروهی که هدف از تشکیل آن رسیدگی به موارد باقی مانده مرتبط با بارکوف بود. لاسول در ابتدا این ایده را رد کرد و اظهار کرد که نمی‌تواند یاغیان را تامین کند، اگرچه او اشاره کرد که ویکتور زاخائف به دنبال تاج و تخت بارکوف است. لاسول افزود که زاخائف از هواداران پر و پا قرص هدیر بوده است و اینکه او را از بازداشت روسیه خارج می‌کند.

با توجه به درخواست پرایس، پرونده چندین کاندید که از طرف جنرال شپرد برای گروه ضربت گزینش شده بود، به لاسول ارائه شد. هنگامی که لاسول از پرایس در مورد نام این گروه ضربت پرسید، پرایس مشتاقانه پاسخ داد: «۱-۴-۱». سرانجام گروه ضربت ۱۴۱ رسما ایجاد شد و پرایس اعضای دستچین شده‌ی خود را به سازمان معرفی کرد.

اعضا

اپراتورها

شرکا

اعضای سابق

نمایش‌ها

  • Call of Duty: Modern Warfare
  • Call of Duty: Warzone
  • Call of Duty: Modern Warfare II
  • Call of Duty: Modern Warfare III
صفحات دیگر