ویکی Call of Duty

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

رومن بارکوف

اشتراک‌گذاری

رومن بارکوف

Roman Barkov

رومن بارکوف - Call of Duty

درجه

ژنرال

وابسته به

ارتش روسیه
نیروهای بارکوف

ملیت

روسی

کشته شده توسط

مرگ

۳ نوامبر ۲۰۱۹
برجومی، گرجستان

کشته شده توسط

فرح کریم به واسطه ضربات چاقو

بازیگر

کنستانتین لاویش

ژنرال رومن بارکوف (Roman Barkov) آنتاگونیست اصلی Call of Duty: Modern Warfare است. او یک ژنرال سرکش در ارتش روسیه است که ارتشی از سربازان وفادار و مزدوران را رهبری می‌کرد تا کنترل کشور اورزیکستان را حفظ کند و از روسیه در برابر تروریست‌ها حفاظت کند.

پیش‌زمینه

رومن بارکوف در شهری در ساحل دریای سیاه در اتحاد جماهیر شوروی بزرگ شد. او در سال‌های نوجوانی از مادر مسن خود مراقبت می‌کرد و اغلب به خرید و آشپزی می‌پرداخت. بارکوف علیرغم تلاشش اما به دلیل ناتوانی در خواندن نتوانست مدرسه بازرگانی را تکمیل کند. او با یک عقده حقارت، مشتاق یافتن هیجان و احساس قدرت بود.

رومن در ۱۶ سالگی به طور غیرقانونی وارد ارتش شوروی شد. نیاز به یک آشپز باعث شد تا او پذیرش شود زیرا تنها مهارت قابل فروش او آشپزی بود. او همچنین نحوه شلیک مسلسل و جنگ ضدهوایی را آموخت. بارکوف از انهدام اهدافش لذت می‌برد و تلاش بیشتری نسبت به همرزمانش داشت. این اولین بار بود او در زندگی‌اش در یک کار «قوی» خوب عمل کرده بود. رومن به صعود خود ادامه داد و به فردی شکست‌ناپذیر تبدیل شد.

در سال ۱۹۹۹، رومن بارکوف به عنوان یک ستوان، حملاتی هماهنگ‌شده را به روستاهای شمال شرقی اورزیکستان رهبری کرد که «انضمام» کشور همسایه خوانده می‌شد. بارکوف با دیدن اورزیکستان به عنوان «محلی برای پرورش» تروریست‌ها و همچنین تمایلی که برای محافظت از میهن خود داشت، بمب‌های حاوی گاز کلر و عوامل عصبی ناشناخته را به کار برد. استقرار گروه او توسط رهبری روسیه غیرمجاز بود. حملات سرکش باعث شد تا غیرنظامیان روانه‌ی بیمارستان‌های محلی شوند که سپس توسط هواپیماهای جنگی روسی مورد حمله قرار گرفتند.

نمایش‌ها

  • Call of Duty: Modern Warfare
  • Call of Duty: Modern Warfare II (اشاره شده)
  • Call of Duty: Modern Warfare III (اشاره شده)
صفحات دیگر