ویکی Call of Duty

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ویکتور زاخائف (ریبوت)

اشتراک‌گذاری

ویکتور زاخائف

Victor Zakhaev

ویکتور زاخائف (ریبوت) - Call of Duty

نام مستعار

مستر زد

ملیت

اتحاد جماهیر شوروی (پیش از ۱۹۹۱)
روسی (از ۱۹۹۱)

وابسته به

فراملی‌گرایان
ارتش زاخائف
خالد الاسد
نیروهای هوابرد شوروی (قبلا)
سرویس امنیت فدرال (قبلا)

درجه

بنیانگذار و مدیرعامل ارتش زاخائف
رهبر فراملی‌گرایان
افسر شوروی (قبلا)

جنسیت

مذکر

تولد

دهه ۱۹۷۰

خط زمانی

خط زمانی ریبوت مدرن وارفر
حماسه ایتر تاریک

بازیگر

دیمیتری روزنتال (مدرن وارفر)
دیو بی. میچل (مدرن وارفر III)

ویکتور زاخائف (Victor Zakhaev) که همچنین با نام مستر زد شناخته می‌شود، شخصیتی در Call of Duty: Modern Warfare، و آنتاگونیست ثانویه در حالت عملیات ویژه و آنتاگونیست اصلی خط داستانی Call of Duty: Warzone است. او همچنین آنتاگونیست حماسه ایتر تاریک در بخش زامبی Call of Duty: Modern Warfare III است.

پیش‌زمینه

ویکتور زاخائف در دهه ۱۹۷۰ و به عنوان پسر میانی عمران زاخئف به دنیا آمد. پدر او یکی از مقامات عالی‌رتبه وزارت کشور اتحاد جماهیر شوروی بود. دوران کودکی ویکتور با مجموعه‌ای از تغییرات سیاسی تاریخی در کشورش مصادف بود. آزادی‌های اقتصادی و فرهنگی جدید، اتحاد جماهیر شوروی را به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی فلج کرد که باعث ناامیدی عمران شد. ویکتور در کودکی به لطف پدرش دسترسی نادری به تونل‌ها و سیستم‌های پناهگاه بلوک شرق داشت.

ویکتور پدرش را دوست داشت، اما از او می ترسید و مجبور شد تا زبان ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی را یاد بگیرد. در ۱۶ سالگی، او در یک مدرسه مقدماتی معتبر در وردانسک ثبت نام کرد، اما پس از درگیری با یک معلم بلافاصله از آنجا اخراج شد. ویکتور به عنوان مجازات به مدرسه نظامی سووو (Suvo) فرستاده شد، جایی که همتایانش سختگیرتر از پرسنل نظامی شوروی بودند.

ویکتور با مدرک چتربازی فارغ‌التحصیل شد و در آخرین واحد نیروهای هوابرد شوروی خدمت کرد. در سال ۱۹۹۰، او به عنوان بخشی از یک نیروی حافظ صلح به تاجیکستان اعزام شد تا درگیری‌های قومی آنجا را کاهش دهد، که منجر به یک رشته جنگ‌های داخلی شد که با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی فعال شد.

ویکتور زاخائف که جانشین پدرش شده بود، به دنبال گسترش خصوصی‌سازی‌ها و مالکیت شرکت‌های دولتی سابق بود. ویکتور که زیر بال و پر و سایه پدر قدرتمندش زندگی می‌کرد، برخی از وظایف پدرش را پس از انجام یک عمل جراحی قلب در سال ۱۹۹۴ بر عهده گرفت. او به مخفی‌ترین بخش سرویس امنیت فدرال ملحق شد و با تروریسم و ​​جنایات سازمان‌یافته مبارزه کرد.

نمایش‌ها

صفحات دیگر