ویکی Call of Duty

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کیت لاسول

اشتراک‌گذاری

کیت لاسول

Kate Laswell

کیت لاسول - Call of Duty

نام مستعار

ناظر-۱ / Watcher-1

ملیت

آمریکایی

درجه

فرمانده ایستگاه

جنسیت

مونث

تولد

آناپلیس، مریلند، ایالات متحده

وابسته به

سیا
عملیات ددبولت

خط زمانی

خط زمانی ریبوت مدرن وارفر
حماسه اتر تاریک

بازیگر

ریا کیلستد

کیت لاسول (Kate Laswell) شخصیتی در سه‌گانه Call of Duty: Modern Warfare است. لاسول در ریبوت مجدد این سه‌گانه ابتدا به عنوان یک شخصیت غیرقابل بازی ظاهر شد، با این حال او در مدرن وارفر ۳ و در طول ماموریت Deep Cover قابل بازی است. لاسول همچنین در حالت زامبی بازی مذکور به عنوان یک شخصیت غیرقابل بازی حضور دارد.

پیش‌زمینه

کیت لاسول در آناپولیس مریلند به دنیا آمد. لاسول معتقد است که گذشته یک مقدمه است و او شاهد شکست‌های دیپلماتیک و نظامی در جنگ علیه تروریسم بوده است. حرفه‌ای او عمدتا اختصاص به شکستن همین چرخه تکراری دارد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در تحلیل هوش استراتژیک است و در دانشگاه آمریکایی بیروت در رشته زبان‌شناسی خاور نزدیک تحصیل کرده است.

لاسول کار خود را به عنوان یک تحلیلگر ارتباطات آغاز کرد. اولین ارزیابی او نشان‌دهنده‌ی استعداد پیشرفته او در تحلیل استراتژیک بود. تیزهوشی کیت به سرعت توسط رئیس ایستگاه اسلام‌آباد شناسایی شد، و از این رو او به پاکستان منتقل شد، جایی به عنوان یک «هدف‌گیرنده» (targeter) خدمت کرد. این یک نقش پشتیبان حیاتی در روزهای اولیه برنامه حمله مرگبار پهپادها بود.

لاسول بعدا به فرماندهی آفریقای ایالات متحده در کمپ لمونیر منتقل شد. مدت کوتاهی پس از آن، این پایگاه مورد حمله توسط یک بمب‌گذار انتحاری قرار گرفت و نقطه کانونی یک حادثه قرار گرفت. او بقای خود در این حادثه را محبتی می‌دانست تا خدمت بیشتری در جناح خیر بکند و ا این رو کار خود را وقف امنیت جهانی کرد.

نمایش‌ها

صفحات دیگر