ویکی Assassin’s Creed

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

عصای هرمس تریسمجیستوس

اشتراک‌گذاری

عصای هرمس تریسمجیستوس

Staff of Hermes Trismegistus

عصای هرمس تریسمجیستوس - Assassin’s Creed

نوع

قدرت‌ها

اعطای جاودانگی
بازسازی و شفا
اعطای ثروت
توانمندسازی فیزیکی
دستکاری انرژی
تله‌پورت
دگرگونی
تولید محاسبات
 مهر و موم کردن آتلانتیس

موقعیت

در اختیار بسیم ابن اسحاق

سازنده

تاریخ ساخت

حدود ۷۵۰۰۰ د.م

حاملان برجسته

هرمس تریسمجیستوس
لیلا حسن

عصای هرمس تریسمجیستوس (Staff of Hermes Trismegistus) که همچنین به عنوان عصای هرمس یا کادوسیس (Caduceus) شناخته می‌شود، یک قطعه عدن بسیار قدرتمند است که توسط فیلسوف ایسو یعنی هرمس تریسمجیستوس ساخته شده است.

از زمان ایجاد آن تا قرن ششم قبل از میلاد این عصا در اختیار خود هرمس بود و پس از آن به فیثاغورث منتقل شد و او هم آن را به دخترش کاساندرا منتقل کرد. کاساندرا که برای بیش از دو هزار سال حافظ آن بود و در سال ۲۰۱۸ آن را به یک اساسین به نام لیلا حسن واگذار کرد. در سال ۲۰۲۰، پس از اینکه لیلا در یک معبد ایسو که حامل ایگدراسیل بود افتاد، این عصا در اختیار یک هیدن وان به نام بسیم بن اسحاق قرار گرفت.

تاریخچه

عصر ایسو

این عصا در سال ۲۲۰۰ عصر ایسو توسط هرمس تریسمجیستوس، صنعتگر و مهندس قلمرو الیسیوم ساخته شد. در مقطعی بدون اطلاع او، لوکی در تلاشی برای نجات معشوقه خود آلیتیا که دچار زخم مهلکی شده بود، از این عصا بهره گرفت و هوشیاری آلیتیا را در آن حفظ کرد. با کاوش در محاسبات ارائه شده در عصا، این دو تصمیم گرفتند تا در آینده‌ای دور یکدیگر را ملاقات کنند، زمانی که لوکی در نهایت تناسخ پیدا کرده باشد.

آلیتیا زمانی که در این عصا بود تلاش کرد تا با حامل آن تعامل داشته باشد و او کمک کند تا بر قدرت عصا مسلط شود، و به نحوی ناخواسته در جهت هدف آلیتیا خدمت کند. در همین حین، هرمس از قدرت جاودانگی این عصا بهره برد و از فاجعه بزرگ زنده ماند.

نمایش‌ها

صفحات دیگر