ویکی Assassin’s Creed

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

قطعه‌های عدن

اشتراک‌گذاری
قطعه‌های عدن
یکی از سیب‌های عدن

قطعه‌ها یا تکه‌های عدن (Pieces of Eden) ابزاری با تکنولوژی پیچیده هستند که توسط ایسو ساخته شده‌اند. این قطعه‌ها برای تاثیر بر انتقال‌دهنده‌های عصبی مغز انسان‌ها خلق شده‌اند تا آن‌ها مثل یک برده به ایسو خدمت کنند. در طول سالیان، قدرت این قطعه‌ها شکلی عارفانه برای بشریت پیدا کرده تا جایی که در سراسر تاریخ با جادو مخلوط شده است.

گرچه قطعه‌های عدن بسیاری مثل سیب‌ها و عصا‌های عدن به عنوان ابزار کنترل بشریت مورد استفاده قرار گرفته است اما سایر آن‌ها از این هدف منحرف شدند. شمشیرهای عدن بیشتر برای ظرفیت تهاجمی خود در انرژی انفجاری شناخته شده‌اند، در حالی که کفن‌های عدن به خاطر شفابخشی در جراحات مرگبار شناخته می‌شوند. جعبه‌های پیشرو دیگر ساخته‌هایی هستند که از قطعات عدن قدرت گرفته‌اند که می‌توانند خاطرات کاربرانشان را به دیگران منتقل کنند و دست‌نوشته‌های زبان ایسو را رمزگشایی کند. دیگر عملکردهای مرتبط، شباهت زیادی با تکنولوژی‌های مدرن دارد مثل اسکلت‌های کریستالی که توانایی ارتباط از فواصل دور را برای کاربر فراهم می‌کند که این برای باستانیان قدرتی فراطبیعی بود.

از زمان پایان تمدن ایسو این اسباب گاه و بیگاه در دستان انسان‌ها همانند عتیقه‌های افسانه‌ای با ویژگی‌های خارق‌العاده دیده شده است. از این رو استفاده‌کنندگان آن تاثیر وسیعی در تاریخ انسانی داشته‌اند؛ از جمله رهبران پرنفوذی چون اسکندر کبیر، چنگیز خان، ناپلئون بناپارت و مهاتما گاندی که از قطعه‌های عدن کمک گرفته‌اند.

با شناسایی شدن اهمیت آن‌ها، قطعه‌های عدن برای قرن‌ها به اهداف اصلی فرقه تمپلار تبدیل شد، آن‌ها امیدوار بودند با بهره گرفتن از این ساخته‌ها به چشم‌انداز دنیای جدید خود دست پیدا کنند. رقابت برای قطعات عدن بین تمپلارها و دشمن بزرگ آن‌ها یعنی اساسین‌ها - که قصد حفاظت از این قطعه‌ها را داشتند - به جنگی هزاران ساله میان این دو فرقه تبدیل شده است.

صفحات دیگر