ویکی ناروتو / بوروتو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کوجی کاشین

اشتراک‌گذاری

کوجی کاشین

Koji Kashin

کوجی کاشین - ناروتو / بوروتو

دسته‌بندی

حکیم (Sage)

پیشه

عضو درونی کارا (قبلا)

وابسته به

کارا
کوه میوبوکو

خانواده

جیرایا (الگوی ژنتیکی)
آمادو (خالق)

عنصر طبیعت

رهاسازی آتش
رهاسازی سنگ
رهاسازی یین

نمایش در

جلد ۴، فصل ۱۵ بوروتو (مانگا)
قسمت ۵۳ بوروتو (انیمه)

کوجی کاشین (Koji Kashin) یک کلون از جیرایا است که توسط آمادو و با هدف کشتن ایشیکی اوتسوتسوکی خلق شده است. او یکی از اعضای درونی سازمان کارا و مسئول بخشی از حومه‌ی سرزمین آتش بود.

پیش‌زمینه

بعد از این که طرح آمادو برای تقویت اعضای بیرونی توسط جیگن متوقف شد، کوجی به عنوان نقشه‌ای جایگزین در برابر ایشیکی ایجاد شد. در انیمه، کوجی به همراه آمادو شاهد رویارویی کاواکی جوان با گارو بودند و کاواکی ناخودآگاه کامای خود را فعال کرد و گارو را منفجر کرد.

شخصیت

کوجی مردی مرموز و بسیار خونسرد و سرراست است. هر چقدر هم که او متکبر به نظر برسد، اما همواره خود را مردی بسیار منطقی و فهیم نشان می‌دهد. او در رویکرد خود بسیار حسابگر و روشمند است، و قادر است فورا حقیقت وضعیت پیش روی خود را تعیین کند و همین طور می‌تواند حدس بزند که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. در عین حال، کوجی بی‌عیب و نقص نیست، زیرا او نمی‌توانست ایشیکی اوتسوتسوکی را پیش‌بینی کند. او همچنین بسیار متقاعد کننده است و می‌تواند عضو بسیار سرسخت و وفادار کارا یعنی دلتا را متقاعد کند که بازی او را دنبال کند.

او در نگاه اول وفاداری مطلقی به کارا نشان می داد و حتی مایل بود به دستور رئیس خود، یکی از همکارانش را ترور کند. او همچنین به نظر می‌رسد به بوروتو اوزوماکی علاقه دارد. وفاداری او به کارا فقط یک نما برای رسیدن به هدفش در سرنگون کردن ایشیکی بود. او این هدف را جانبداری از انسانیت می‌داست.

توانایی‌ها

کوجی به عنوان کلونی از یک از سانین و عضوی از کارا از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین بدن او با ابزارهای علمی نینجا توسط آمادو اصلاح شده است. او منحصرا با اتکا به مهارت‌های خود موفق شد به راحتی یکی از جونین‌های برتر کونوهاگاکوره را شکست دهد. ظاهرا او یکی از قدرتمندترین اعضای درونی کارا است، چرا که ویکتور را به راحتی کشت، و اطمینان داشت که می‌تواند دلتا را شکست دهد. حتی خود ایشیکی اتسوتسوکی نیز کوجی را به عنوان مردی بسیار توانا تصدیق کرده است.

قدرت فیزیکی و چاکرا

کوجی از سرعت چشم‌گیری برخوردار است و دارای مهارت پنهان کاری بسیار خوبی نیز است، به طوری که او قادر شد بدون هیچ گونه جلب توجهی خود را به ویکتور برساند و همچنین نفوذ کاملا بدون سر و صدایی در اطراف کونوهاگاکوره داشته باشد. او در تایجوتسو نیز تبحر بالایی دارد و قادر است به راحتی با تمام حملات کونوهامارو مقابله کند. او حتی قادر به تقابل با جیگن تضعیف شده طی یک مبارزه تن به تن بوده است. او نشان داده شده است که فردی بسیار مقاوم است، چرا که وقتی سه ستون باعث نابودی بازوی او، فلج شدن پاها و تنه او شد، او زنده ماند و هنوز قدرت کافی برای احضار وزغ برای فرار کردن داشت. از همین رو، کوجی دارای کنترل فوق العاده‌ی چاکرا است و می‌تواند تکنیک‌ها را تنها با یک بازوی خود اجرا کند.

نینجوتسو

کوجی از نینجوتسوی کونوهاگاکوره استفاده می‌کند و در مقیاسی بزرگتر از آن بهره می‌برد. او می‌تواند چندین کلون سایه را ایجاد کند و قادر است مکان‌های آن‌ها را با هم عوض کند تا از شناسایی شدن خود جلوگیری کند. او یکی از معدود افرادی است که از راسنگان استفاده می‌کند و حتی می تواند تکنیک راسنگان توپ بزرگ نهایی را اجرا کند. وی همچنین از فنون دیگران آگاهی بالایی دارد، زیرا ماهیت حصار حس‌کننده کونوهاگاکوره و نحوه دور زدن آن را درک کرد. او همچنین می‌تواند موهای خود را دستکاری کند و از آن برای حمله و دفاع بهره ببرد.

کوجی کاشین
شکل‌گیری راسنگان توسط کوجی

کوجی قادر به استفاده از نینجوتسو فضا-زمان است و می‌تواند به میل خود وارد بعد ده-دم شود. او می‌تواند وزغ‌هایی را برای کمک به خود احضار کند. او همچنین قادر است از فوینجوتسو برای فلج کردن اهداف خود استفاده کند. همچنین می‌تواند روغن چسبنده‌ای را از دهان خود پرتاب کند.

سنجوتسو

کوجی برخلاف منبع ژنتیکی خود قادر است از حالت سیج با تعادل کامل چاکرا و انرژی طبیعی استفاده کند. در این حالت، عنبیه‌های او زرد رنگ شده و رنگدانه‌های نارنجی رنگ در اطراف چشم او پدید می‌آید.کوجی از طریق مهارت‌های سنجوتسو توانایی‌های جسمی و درک حسی خود را تا حدی افزایش می‌دهد، و این موضوع در تقابل او با ایشکیکی باعث عقب نشستن موقتی حریفش شد.

صفحات دیگر