ویکی Detroit: Become Human

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سایمون (Simon)

اشتراک‌گذاری

سایمون

Simon

سایمون (Simon) Detroit: Become Human

نام‌های مستعار

PL600 #501 743 923

وابسته به

جریکو (سازمان)
نورث (هم‌دست)
مارکوس (هم‌دست)
جاش (هم‌دست)

تولد

فوریه ۲۰۳۴
سایبرلایف

تاریخ مرگ

نوامبر ۲۰۳۸ (قابل تعیین)

نژاد

اندروید

جنسیت

مذکر

وضعیت

قابل تعیین

بازیگر

بن لمبرت

سایمون (Simon) یک اندروید PL600 در Detroit: Become Human است.

بیوگرافی

پیش از بازی

سایمون یک اندروید PL600 با شماره سریال 923 743 501# است که به منظور دستیار خانگی خانواده طراحی شده است.

گم شدن او در تاریخ ۱۵ فوریه سال ۲۰۳۶ گزارش شد. هیچ کس نمی‌داند چه چیزی او را به سمت جریکو هدایت کرد و خود او نیز در این مورد چیزی نگفته است. در زمان رسیدن مارکوس به جریکو مشخص شد که او یکی از اعضای قدیمی گروه بوده و نظرات او برای همه قابل احترام است.

قطعات یدکی

او در چپتر قطعات یدکی برای ربودن بیوکامپوننت‌ها همراه با دیگر اعضا وارد انبار سایبرلایف خواهد شد و در این راه با سایرین همکاری خواهد کرد.

برج استراتفورد

او برای ربودن اتاق پخش یک شبکه تلویزیونی و فرستادن پیامی به انسان‌ها با مارکوس همکاری می‌کند. او طبق نقشه همراه با جاش در طبقه‌ای از برج استراتفورد به مارکوس و نورث می‌پیوندد. در هنگام رویارویی گروه با نگهبانان امنیتی اگر مارکوس به جای فریب دادن نگهبانان، حمله به آن‌ها را انتخاب کند، سایمون در این حادثه تیر خواهد خورد. مارکوس می‌تواند او را نجات دهد یا رها کند، اگر او تصمیم به نجات دادن او بگیرد، مارکوس او را تا پشت بام که مکانی نسبتا امن بود خواهد برد اما سایمون به شدت مجروح شده بود و قادر به همراهی کردن گروه نبود. نورث پیشنهاد داد که او باید کشته شود تا اطلاعات حافظه‌اش به دست پلیس نیفتد، اما جاش مخالف این تصمیم بود. اگر مارکوس تصمیم به کشتن او بگیرد، سایمون قبل از شلیک خواهد گفت «همیشه یک انتخاب دیگر وجود دارد...». اما اگر مارکوس تصمیم به رها کردن او بگیرد، او قبل از فرار یک تفنگ را به سایمون خواهد داد.

اگر مارکوس نگهبانان امنیتی را فریب دهد، سایمون نیز همراه با گروه از طریق پشت بام فرار خواهد کرد.

دشمن ملت

اگر سایمون مجروح شده و در پشت بام رها شده باشد، او خود را در یک کولر مخفی خواهد کرد. کانر با رسیدن به این محل و در صورت دنبال کردن رد خون آبی موفق به یافتن سایمون خواهد شد. سایمون به سمت کانر شلیک خواهد کرد و هنک کانر را به کنار خواهد کشید. کانر در حالی که سنگر گرفته بود می‌تواند به سمت او هجوم ببرد یا بگذارد تا نیروهای سوات (SWAT) او را نابود کنند. اگر او به سمت سایمون هجوم ببرد و حافظه او را کاوش کند، کانر تصویری گذرا از جریکو خواهد دید، تصویری که با شلیک کردن سایمون به خودش خیلی زود قطع شد. اگر کانر اجازه دهد تا سوات اقدام به کشتن سایمون کند، او کمی بعد برای زنده دستگیر نکردن او ناامید خواهد شد.

اگر کانر به روی پشت بام نیاید و تحقیقات خود را در جای دیگر پیگیری کند، سایمون در کولر مخفی خواهد ماند تا پلیس و FBI ساختمان را ترک کنند.

چپترها

  • جریکو
  • زمان تصمیم‌گیری
  • قطعات یدکی
  • برج استراتفورد
  • دشمن ملت (اگر در برج استراتفورد تیر خورده و رها شده باشد)
  • تظاهرات آزادی (اگر در برج استراتفورد تیر خورده باشد و در دشمن ملت کشف نشده باشد)
  • آخرین شانس، کانر (اگر در دشمن ملت گرفتار نشده باشد)
  • تقاطع‌ها (اگر در تظاهرات آزادی تیر نخورده باشد)
  • شب روح (اگر در تقاطع‌ها از جریکو گریخته باشد)
  • مبارزه برای دیترویت (اگر در تقاطع‌ها از جریکو گریخته باشد)

تصاویر

صفحات دیگر