ویکی بتمن

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

استفانی براون (Stephanie Brown)

اشتراک‌گذاری

استفانی براون

Stephanie Brown

استفانی براون (Stephanie Brown) - بتمن

نام واقعی

استفانی براون

اولین نمایش

Detective Comics #647 (آگوست ۱۹۹۴)

خالق

  • چاک دیکسون
  • تام لایل

قابلیت‌ها

قابلیت‌های مخفی‌کاری

استفانی براون (Stephanie Brown) ابرقهرمانی در دی‌سی کامیکس است. او توسط چاک دیکسون و تام لایل خلق شد و اولین بار در شماره ۶۴۷ کمیک Detective Comics  به نمایش درآمد.

اسفانی دختر کلومستر است. او در ابتدا به عنوان یک مبارزه جنایی آماتور و با نام اسپویلر فعالیت خود را شروع کرد. بعدها او به طور مختصر تبدیل به رابین چهارم و بت‌گرل چهارم شد.

پیشینه

اسفانی دختر یک شرور درجه سوم شهر گاتهام به نام کلومستر بود. پدر او بیشتر دوران کودکی استفانی را در زندان بود و از خانواده دور بود.بعدها استفانی با پی بردن این موضوع که پدرش به سمت جنایت بازگشته است خشمگین شد. او تصمیم گرفت کار درست را انجام دهد و این ترتیب لباسی برای خود طراحی کرد و نام خود را اسپویلر گذاشت. او می‌دانست که پدرش در کجا پنهان شده و از نقشه‌های او مطلع شد. اسپویلر سرنخ‌هایی را به جا گذاشت تا پلیس و بتمن بتوانند او پدرش را متوقف کنند. در مقطعی اسپویلر توسط رابین (تیم دریک) ردگیری شد و پس از آن اسپویلر خودش در دستگیری کلومستر شرکت کرد. او بعدها مجذوب رابین شد و این موضوع او را آزار می‌داد که رابین از هویت واقعی او مطلع است اما او از هویت رابین بی‌خبر است.

صفحات دیگر