ویکی Assassin’s Creed

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ایسو باز متولدشده

اشتراک‌گذاری

ایسوهای باز متولدشده (Reborn Isu) تناسخ انسانی ایسوها هستند. در حالی که ابتدا اعتقاد بر این بود که این فرآیند فقط در مورد آیتا، شوهر فقید جونو صورت گرفته که تناسخ او به عنوان سیچ نامیده می‌شد، اما بعدا تناسخ نُه ایسوی آسگاردی در اسکاندیناوی و در حدود قرن نهم کشف شد. در میان این گروه ایوور وارینس‌دوتیر تجسم اودین بود و برادرخوانده او سیگورد تناسخ تیر بود.

سیج‌ها

رایج‌ترین تناسخ شناخته شده ایسو مربوط به آیتا است که به عنوان سیج شناخته می‌شود. سیج‌ها بارها در طول تاریخ ظاهر شدند و شباهت فیزیکی به آیتا داشتند و به خاطر آنیزوکوری و ناهمرنگی عنبیه که داشتند شناخته می‌شدند.

ایسوهای باز متولدشده آسگاردی

دی‌ان‌ای، خاطرات، و آگاهی هفت تن از قابل اعتمادترین پیروان ایسوی اودین، همراه با لوکی با استفاده از ابررایانه ایگدراسیل در مخزن ژن انسانی ادغام شدند. هزاران سال بعد آن‌ها دوباره در بدن انسان متولد شدند. به طور خاص، آن‌ها خون خود را به جنین انسان تزریق کردند که باعث شد DNA آن‌ها در نسل‌های خونی انسان آینده خفته باقی بماند. در نهایت یک محرک تحت شرایط خاص می‌توانست DNA ایسو را غالب کند و به آرامی باعث احیای خاطرات و آگاهی‌های گذشته آن‌ها شود. مهمتر از همه، بر خلاف بسیاری از اشکال آیتا، این ایسوهای باز متولدشده تنها یک بار برنامه‌ریزی شده بودند. عامل دیگری که این طرح را پیچیده می‌کرد این بود که مانند سیج‌ها، خطری وجود داشت که می‌توانست باعث شود انسان میزبان از خاطرات ایسو پیروی نکند.

صفحات دیگر