ویکی توکیو غول

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

تاتارا

اشتراک‌گذاری

تاتارا

Tatara

تاتارا - توکیو غول

گونه

وضعیت

مرده

جنسیت

مذکر

زمان مرگ

۱۹-۲۰ دسامبر، ۴ ب.ح.ت.ف

بستگان

یان (برادر بزرگتر)

نوع Rc

نامشخص

حالت منحصر به فرد

رتبه

~SS

اولین نمود

مانگا: فصل ۵۴
انیمه: قسمت ۱۰
رمان چهارم: فصل ۲ (اشاره شده)

تاتارا (Tatara) یک فرمانبردار مستقیم از شاه یک-چشم و یکی از فرمانده‌های درخت آئوگیری بود. او اهل چین و عضو سابق سازمان غول چینی به نام چی شه لیان بود.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

فیزیولوژی: به عنوان یک غول، تاتارا قدرت قابل توجهی دارد و دارای یک کاگونه مشابه با غول‌های دیگر است.

  • کاگونه‌ی نامشخص: کاگونه او توانایی کشتار یک جوخه کامل بازرسان CCG را دارد. در انیمه کاگونه‌ی او بزرگ، ضخیم و مانند دمی به رنگ خون است، در حالی که در مانگا کاگونه او بلند، ضخیم و مثل دمی اسکلتی شکل است.
  • کاکوجای نامشخص: تاتارا یک کاکوجا در خود پرورش داده که دارای ظاهری بزرگ و عضلانی با دو استخوان چکشی در پشت کاگونه‌اش است. سر کاگونه‌ی او سه گوش است و شکافی در جلوی سرش قرار دارد که می‌تواند آتش تولید کند.
  • کنترل آتش: کاکوجای او به شدت سلول‌های Rc را متمرکز می‌کند و این موضوع باعث اشتعال و تولید آتش با بیش از ۴۰۰۰ درجه سلسیوس می‌شود. این شعله‌ها اطراف سر او ایجاد می‌شوند و پایدار هستند. تاتارا میزان تولید آتش را می‌تواند تغییر دهد و این می‌تواند شامل یک موج بزرگ آتش باشد که تعداد زیادی از دشمنان در خود فرو ببرد.
  • چابکی فرا انسانی: در جایی تاتارا طوری به سیدو تاکیزاوا نزدیک شد که او هیچ واکنشی نتوانست از خود بروز دهد.
  • پایایی فرا انسانی: او از انعطاف‌پذیری و پایایی بالایی برخوردار است. زمانی که ضربه‌ای از طرف بازرس ویژه یعنی کیوجی میساکا به او وارد شد، جراحت قابل توجهی بر تاتارا دیده نمی‌شد.
صفحات دیگر