ویکی ظهور قهرمان سپر

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

مالتی اس ملرومارک

اشتراک‌گذاری

مالتی اس ملرومارک

Malty S Melromarc

مالتی اس ملرومارک - ظهور قهرمان سپر

نام مستعار

هرزه
مین سوفیا (قبلا)
پرنسس اول ملرومارک (قبلا)

لقب

جادوگر

نژاد

انسان

جنسیت

مونث

خانواده

آلتکری (پدر)
میرلیا (مادر)
ملتی (خواهر کوچکتر)

پیشه

برده (قبلا)
پرنسس ملرومارک (قبلا)

کشور

فوبری
شهر قلعه، ملرومارک (قبلا)

سلاح

شمشیر

صداگذار

سرا امی بریدکات

مالتی اس ملرومارک (Malty S Melromarc) آنتاگونیست اولیه مجموعه است. او پرنسس اول و سابق ملرومارک است که با دروغ گفتن علیه نائوفومی ایواتانی، به او خیانت کرد و او را متهم به تجاوز کرد.

پس از افشای دروغ هایش، او از خانواده سلطنتی ترد شد و خیلی زود به سه قهرمان دیگر نیز خیانت کرد و به یک مجرم تحت تعقیب تبدیل شد.

شخصیت

مالتی معمولا در ارتباط با افراد تازه‌وارد با یک ماسک دوستانه و به عنوان فردی مشوق ظاهر می‌شود اما در واقع او یک بیمار روانی بدخواه با خصوصیات منفی بی‌شمار است. او یک دروغگوی بیمارگونه و فردی متعصب، خودشیفته، خودسر، مغرور، متقلب، فاسد و سادیست است. او در فریبکاری و بازی کردن با افراد ماهر است. مالتی با فریبکاری و اشک تمساح می‌تواند افراد را به جبهه خود جذب کند.

او همچنین یک بازیگر درجه یک است که اغلب خود را یک دختر بی‌آزار و بیچاره وانمود می‌کند تا سایر افراد او را باور کنند.

پیش‌زمینه

طبق گفته‌های میرلیا کیو ملرومارک و ملتی کیو ملرومارک، مالتی اغلب در سایه‌ها پنهان می‌شد و از بدبخت کردن دیگران لذت می‌برد. باور بر این بود که دلیل این بدرفتاری او به خاطر لوس بار آمدنش توسط پدرش، آلتکری ملرومارک سی و دوم است که باعث شده بود او بدون هیچ عواقبی از اختیاراتش سوء استفاده کند. عدم انضباط و شخصیت زننده او باعث شد تا خواهر کوچکش ملتی به جای او به عنوان وارث سلطنت انتخاب شود.

ملکه برای رفع کردن شخصیت بد مالتی، او را برای تحصیل به خارج از کشور و به مدرسه‌ای در فابری فرستاد. با این حال، این اقدام نه تنها ثمری نداشت، بلکه او باکرگی خود را نیز از دست داد.

صفحات دیگر