ویکی ظهور قهرمان سپر

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

میرلیا کیو ملرومارک

اشتراک‌گذاری

میرلیا کیو ملرومارک

Mirellia Q Melromarc

میرلیا کیو ملرومارک - ظهور قهرمان سپر

نام مستعار

ملکه ملرومارک

نژاد

انسان

جنسیت

مونث

خانواده

آلتکری (همسر)
مالتی (دختر)
ملتی (دختر)

پیشه

ملکه ملرومارک

کشور

شهر قلعه، ملرومارک

سلاح

بادبزن

اولین نمایش

قسمت ۵ (انیمه)
جلد ۸، فصل ۳۱ (مانگا)
جلد ۴، فصل ۱۰ (لایت ناول)

صداگذار

کیکوکو انوئه

میرلیا کیو ملرومارک (Mirellia Q Melromarc) که بیشتر با عنوان ملکه شناخته می‌شود، ملکه‌ی سابق ملرومارک و دارنده‌ی قدرت حقیقی سلطنت است. او به خاطر مهارتش در مذاکره و دیپلماسی شناخته می‌شد.

بعد از مرگ او، دختر دومش ملتی کیو ملرومارک به سلطنت رسید و تبدیل به ملکه‌ی جدیدی ملرومارک شد.

پیش‌زمینه

کشور میرلیا قرن‌ها در جنگ با سیلتولت بود. او عاشق فردی شد که از یک سرباز ساده به قهرمان عصا تبدیل شده بود و با او ازدواج کرد. بعدها مشخص شد که او وارث سوم قانونی فوبری است.

او به دلایل سیاسی یا اخلاقی تلاش کرد تا وضعیت نیمه-انسان‌ها را در کشورش بهبود بخشد و سعی کرد با ملت نیمه-انسان سیلتولت صلح کند. او یک دهکده محافظت شده را برای نیمه-انسان‌ها ایجاد کرد. این موضوع باعث شد تا جنگ متوقف شود و یک دهه صلح را با سیلتولت برقرار شود.

این موضوع مشخص شد که همه‌ی اقدامات او ناشی از سرگرمی‌های او در مورد افسانه‌ی چهار قهرمان و الهام از فوبری بوده است، جایی که هر دوی انسان‌ها و نیمه-انسان‌ها در کنار هم در صلح با هم زندگی می‌کردند.

قبل از شروع امواج، ملکه درگیر دیپلماسی بود. امور داخلی ملروامارک نیز عالی بود و او کشور را به دست یکی از افراد مورد اعتماد خود سپرد و آنجا را ترک کرد. اما او در هنگام موج جان خود را از دست داد. خسارات ناشی از این جنگ در سراسر جهان گزارش شد. یک کنفرانس جهانی برگزار شد که هر کشوری توسط پادشاه یا ملکه خود نمایندگی می‌شد. البته کشورهایی بودند که با یکدیگر در شرایط بدی بودند مثل ملرومارک و سیلتولت. یک پیشگویی اذعان می‌کرد که جهان رو به پایان است، و از این رو خصومت‌ها کنار گذاشته شد تا با موج مقابله شود. در طی این کنفرانس تصمیم گرفته شد که ملوارامارک در صف چهارم احضار کردن قرار بگیرد.