ویکی ظهور قهرمان سپر

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ملتی کیو ملرومارک

اشتراک‌گذاری

ملتی کیو ملرومارک

Melty Q Melromarc

ملتی کیو ملرومارک - ظهور قهرمان سپر

نام مستعار

ملکه ملرومارک
دومین پرنسس ملرومارک (قبلا)

لقب

مل-چان
پرنسس عروسکی (قبلا)

سن

۱۰

نژاد

انسان

جنسیت

مونث

خانواده

آلتکری (پدر)
میرلیا (مادر)
مالتی (خواهر بزرگتر)
نائوفومی (نامزد از لحاظ سیاسی)

پیشه

ملکه ملرومارک

کشور

شهر قلعه، ملرومارک

اولین نمایش

قسمت ۹ (انیمه)
جلد ۴، چپتر ۱۳ (مانگا)
جلد ۳، مقدمه (لایت ناول)

صداگذار

مایا اوچیدا

ملتی کیو ملرومارک (Melty Q Melromarc) دومین پرنسس ملرومارک بود که به دنبال مرگ مادرش و جنگ در برابر فوبری، تبدیل به ملکه‌ی جدید ملرومارک شد.

او نائوفومی ایواتانی را از روی لج‌بازی به دوک بزرگ ترفیع داد، با این حال وقتی پی برده شد که این مقام بعد از ملکه قرار می‌گیرد نتیجه معکوس داد و به طور فنی این دو به نامزدی هم درآمدند.

شخصیت

در نگاه اول ، ملتی فردی مودب و درخور یک شاهزاده خانم است، اما این فقط شخصیتی برای حفظ ظاهر در برابر دیگران است. او نسبت به افراد متداول و نیمه-انسان مهربان است و بر خلاف اکثر اشرافیان از قدرت خود در پادشاهی ملرومارک سوء استفاده نمی‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که او چگونه با وجود سن پایینش اخلاق و بلوغ بیشتری دارد. این صفات او کاملا بر خلاف خواهر بزرگترش، مالتی اس ملرومارک است. با این حال، او هنوز هم می‌تواند مثل هر بچه‌ای در سن و سال خود باشد.

به دلیل سرگرمی‌های مادرش، ملتی علاقه زیادی به فیلولیل‌ها دارد و به همین دلیل او جذب فیلو شد. او بهترین دوست فیلو است. اگرچه نائوفومی به اندازه کافی نسبت به ملتی اعتماد نداشت اما به خاطر اعتماد فیلو به نسبت به او اعتماد پیدا کرد، چرا که فیلو قضاوت‌کننده خوبی در تشخیص شخصیت است.

پیش‌زمینه

گرچه ملتی کوچکتر از خواهرش مالتی است، اما به دلیل مسائل شخصیتی که خواهر بزرگترش داشت، ملتی به عنوان وارث سلطنت انتخاب شد. مادر او یعنی ملکه میرلیا پس از این که شاهد بود اولین دخترش به فردی لوس و فاسد تبدیل شده است، ملتی را زیر پر و بال خود گرفت. ملتی در کنار ملکه بزرگ شد، و شخصیت کاملا مناسبی پیدا کرد، چرا که میرلیا او را تقریبا در تمام جلسات دیپلماتیک شرکت می‌داد تا آموزش ببیند. او همانند مادرش، اعتقادش بر اساس مذهب ملتش نبود.

او به دلیل تأثیر مادرش، همیشه با شنیدن قصه‌های قهرمانان افسانه‌ای بزرگ شده است.

صفحات دیگر