ویکی ظهور قهرمان سپر

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ظهور قهرمان سپر (لایت ناول)

اشتراک‌گذاری

ظهور قهرمان سپر

The Rising of the Shield Hero

ظهور قهرمان سپر (لایت ناول) - ظهور قهرمان سپر

نویسنده

آنکو یوساگی

تصویرگر

سیرا مینامی

ناشر

مدیا فکتوری

تعداد جلدها

۲۲

شروع انتشار

۲۲ آگوست ۲۰۱۳

ظهور قهرمان سپر (The Rising of the Shield Hero) یک مجموعه لایت ناول ژاپنی به نویسندگی آنکو یوساگی و تصویرگری سیرا مینامی است. این مجموعه در ابتدا به عنوان یک وب ناول منتشر شد، و سپس با گسترش یافتن خط داستانی مجموعه در قالب یک لایت ناول توسط مدیا فکتوری منتشر شد.

یک مانگای اقتباسی از این مجموعه توسط آئیا کیو ساخته شده که در ۲۷ آوریل ۲۰۲۱ توسط مدیا فکتوری منتشر شده است. همچنین یک انیمه اقتباسی از این مجموعه توسط کینما سیتروس تولید شده است که پخش فصل اول آن از ۹ ژانویه ۲۰۱۹ شروع شد.

داستان

نائوفومی ایواتانی به همراه سه فرد دیگر به جهانی موازی احضار شدند تا به قهرمانان مردم این جهان تبدیل شوند. هر یک از این قهرمانان هنگام احضار به تجهیزات افسانه‌ای خود مجهز شدند که در این میان نائوفومی به طور اتفاقی سپر افسانه‌ای را دریافت کرد که تنها تجهیزات دفاعی بود، در حالی که سایر افراد سلاح‌های هجومی دریافت کردند. از آنجایی که نائوفومی از تجربه و کاریزمای پایینی برخوردار بود، او تنها یک هم‌تیمی پیدا کرد که زنی زیبا بود، اما سایر نفرات چند هم‌تیمی داشتند. متاسفانه در روز دوم به نائوفومی خیانت شد و او به دروغ متهم به تجاوز شد و توسط هم‌تیمی خود مورد سرقت قرار گرفت.

نائوفومی که از همه‌کس شامل پادشاه و رعیت ترد شده بود، افکارش از اتنفام و نفرت پر شد. به این ترتیب سرنوشت او در این جهان موازی شروع شد. او سعی کرد با وجود توانایی ضعیفش در حمله، سطح خود را بالا ببرد. او با بلوكاس، یک تاجر برده دیدار کرد و این تاجر دختر كوچكی به نام رافتالیا را به او نشان داد که تائفومی تصمیم گرفت او را بخرد.

اسپین-آف

یک لایت ناول اسپین-آف به نام برگشت قهرمان نیزه (The Reprise of the Spear Hero) از این مجموعه منتشر شده است که نویسندگی آن توسط آنکو یوساگی و تصویرگری آن توسط سیرا مینامی صورت گرفته است. این اسپین-آف شامل سه جلد است و اولین جلد آن در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شده است. داستان این لایت ناول پیرامون شخصیت موتویاسو کیتامورا و ویژگی نیزه‌ی او در برگشت زمان است.

صفحات دیگر