ویکی ظهور قهرمان سپر

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ظهور قهرمان سپر (مانگا)

اشتراک‌گذاری

ظهور قهرمان سپر

The Rising of the Shield Hero

ظهور قهرمان سپر (مانگا) - ظهور قهرمان سپر

نویسنده و تصویرگر

آئیا کیو

شروع انتشار

۲۳ ژوئن ۲۰۱۴

تعداد جلدها

۱۸ +‌ ۱ ویژه

ظهور قهرمان سپر (The Reprise of the Spear Hero) یک مانگای اقتباسی بر اساس یک مجموعه لایت ناول با همین نام از آنکو یوساگی است. نویسندگی و تصویرگری این مانگا توسط آئیا کیو انجام شده و ناشر آن مدیا فکتوری بوده است. این مانگا شامل هجده جلد و یک جلد ویژه است که انتشار آن از ۲۳ ژوئن ۲۰۱۴ شروع شده است.

اسپین-آف و داستان جانبی

برگشت قهرمان نیزه

برگشت قهرمان نیزه (The Reprise of the Spear Hero) یک مجموعه مانگای اقتباسی از اسپین-آف یک لایت ناول به همین نام است. این مانگا توسط نیت (Neet) نوشته و تصویرگری شده و توسط مدیا فکتوری منتشر شده است. این مانگا شامل هفت جلد و یک درام سی‌دی است که از ۲۲ دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شده است.

مجموعه گلچین

مجموعه گلچین (Anthology Series) گروهی از داستان‌های جانبی کوتاه است پیرامون شخصیت‌های رافتالیا و فیلو است. نویسندگی این مجموعه مانگا بر عهده چند نویسنده شامل میتو، آئیا کیو، کاراکوچی موسه، ایشیمارو یویا، و ایتوهانا بوده است. این مانگا در قالب دو جلد از ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شده است.

یک روز در زندگی قهرمن سپر

یک روز در زندگی قهرمن سپر (A Day in the Life of the Shield Hero) یک مانگای اسپین-آف اورجینال به نویسندگی و تصویرگری آکاگاشی است که توسط کادوکاوا منتشر شده است. این مانگا در قالب سه جلد از تاریخ ۲۷ مارچ ۲۰۱۹ منتشر شده است.

منوی قهرمان سپر

منوی قهرمان سپر (The Menu of the Shield Hero) یک مانگای اسپین-آف اورجینال به نویسندگی آکانو آمایچی است که توسط ام‌اف کامیکس منتشر شده است. این مانگا در قالب یک جلد در ۲۲ فوریه ۲۰۲۰ منتشر شده است.

صفحات دیگر