ویکی Red Dead

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

پایان‌های Red Dead Redemption 2

اشتراک‌گذاری

رد دد ریدمپشن ۲

Red Dead Redemption 2

پایان‌های Red Dead Redemption 2 Red Dead

مجموعه

Red Dead

نویسندگان

دن هوسر
مایکل آنسورث
روپرت همفریس

کارگردان هنری

آرون گاربات

سبک

اکشن-ماجرایی

در مجموع پایان بازی Red Dead Redemption 2 به چهار بخش متمایز تقسیم می‌شود. سه تا از این پایان‌ها به راحتی قابل دسترس هستند و تنها متکی بر تصمیم بازیکن در بخش انتهای بازی هستند، و یک پایان نهایی هم وجود دارد که پس از یکی از سه پایان مذکور قابل دستیابی است.

اقدامات داچ ون در لیند در پایان بازی RDR2 تا جایی پیش رفت که باعث شد آرتور مورگان و جان مارستون راه خود را از او جدا کنند. آرتور همچنین متوجه شد که مایکا بل یک جاسوس بوده است که اطلاعات باند را در اختیار پینکرتون‌ها قرار می‌داده است.

این درگیری‌ها زمانی اوج گرفت که باند داچ و پینکرتون‌ها مشغول یک نبرد بودند. در این مقطع آرتور با تصمیم بازیکن می‌تواند به جان کمک کند تا او از این وضعیت آشفته نجات پیدا کند و به خانواده‌اش برگردد، یا این برای برداشتن پول باقی مانده از کار بلک‌واتر به کمپ باز گردد.

پایان بازی Red Dead Redemption 2

پایان خوب Red Dead Redemption 2 - شرافتمندانه یا بیشرمانه

اگر در پایان بازی Red Dead Redemption 2 بازیکن گزینه کمک به جان را انتخاب کند، آرتور و جان برای یافتن یک راه خروج از نبرد به زمین‌های مرتفع خواهند رفت. در این نقطه از داستان بازی، آرتور به خاطر داشتن بیماری سل وضعیت ناپایداری دارد. در همین حین تعقیب‌کنندگان به دنبال آن‌ها در حال حرکت هستند. آرتور، جان را متقاعد می‌کند تا او را رها کند و خودش با ماموران درگیر می‌شود. در واقع آرتور جان خود را فدای جان و خانواده‌اش می‌کند.

آرتور در نهایت بالای قله کوه با فرد خائن باند یعنی مایکا بل مبارزه خواهد کرد. این مبارزه در مقطع پایانی خود با حضور داچ در محل متوقف می‌شود.

  • در این نقطه اگر میزان شرافت بازیکن بالا باشد، آرتور به این موضوع اشاره خواهد کرد که او سعی کرده تا انسان بهتری باشد. در این جا داچ که نتواسته بود خود را برای انتخاب یکی از آن‌ها قانع کند در نهایت محل را ترک می‌کند. بل در حالی که خشمگین بود از آنجا می‌رود و آرتور با تماشای آخرین طلوع خورشید تسلیم بیماری‌اش می‌شود.
  • اگر میزان شرافت بازیکن پایین باشد، آرتور اشاره خواهد کرد که هر دوی آن‌ها (آرتور و بل) افراد بد و شروری بوده‌اند. سپس بل با شلیکی به سر آرتور او را خواهد کشت.

پایان بد Red Dead Redemption 2

اگر بازیکن از کمک کردن به جان صرف نظر کند و برای برداشتن پول باقی مانده از کار بلک‌واتر برود، آرتور به کمپ سوزان باند باز خواهد گشت. او پول‌ها را بر خواهد داشت اما مایکا بل که در کمین او بود به او حمله می‌کند. این دو یک نبرد چاقو را باهم خواهند داشت که در نهایت مایکا دست بالا را می‌گیرد و ضربه‌ای را به آرتور وارد می‌کند.

این جا باز هم داچ در محل حاضر می‌شود و آرتور به او از جاسوسی مایکا برای پینکرتون‌ها می‌گوید. داچ پس از شنیدن این گفته‌ها سردرگم محل را ترک خواهد کرد. مایکا نیز با ضربه چاقوی خود آرتور را که در حال خزیدن روی زمین بود هدف قرار داده و در نهایت او را می‌کشد.

پایان نهایی/مخفی Red Dead Redemption 2

پایان‌های بازی RDR2

همانند نسخه اول، Red Dead Redemption 2 نیز دارای یک پایان‌بندی نهایی است. در این پایان‌بندی جان مارستون برای گرفتن انتقام به سراغ مایکا بل می‌رود. چند سال از اتفاقات مذکور گذشته است و حالا مارستون به همراه دیگر یاغیان همدست خود از جمله سیدی الدر و چارلز اسمیت ردی از مخفیگاه بل را در کوهستان به دست آورده‌اند. آن‌ها خود را به این مکان رساندند و پس از وقوع یک نبرد، ادلر و مارستون هفت‌تیر خود را به سمت مایکا نشانه گرفتند. در این لحظه، در کمال تعجب سر و کله داچ پیدا شد، کسی که با دو اسلحه در دستان خود به سمت جان و مایکا نشانه گرفته بود.

مایکا از این غافلگیری استفاده کرده و با یک حرکت سریع سیدی را به گروگان گرفت. در حالی که جان سعی داشت داچ را متقاعد کند که همراهی با مایکا یک اشتباه بوده است، داچ با شلیکی به سمت مایکا به این موضوع واکنش نشان داشت. مایکا مجروح شده و فرصتی برای جان ایجاد شد تا او را به گلوله ببندد. پس از مرگ مایکا داچ بدون گفتن چیزی محل را ترک کرد.

جان و سیدی با برداشتن پول مربوط به بلک‌واتر به مزرعه جان بازگشتند، جایی که ابیگیل، جک و آنکل انتظار آن‌ها را می‌کشیدند، و به این ترتیب پایان نهایی Red Dead Redemption 2 به وقوع پیوست.

منابع

صفحات دیگر