ویکی Red Dead

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

مرگ جان مارستون

اشتراک‌گذاری

جان مارستون

John Marston

مرگ جان مارستون Red Dead

بازی‌ها

Red Dead Redemption
Red Dead Redemption 2

نام مستعار

ولف من (توسط آرتور مورگان)
مستر مارتین
اسکارفیس
جان جیم
جانی بوی
کابوی
مردی از بلک‌واتر

ملیت

آمریکایی با ریشه‌ی اسکاتلندی

جنسیت

مذکر

موقعیت

مزرعه‌ی مارستون
الیزابت غربی
مزرعه‌ی مک‌فارلن (موقت)

وابسته به

خانواده‌ی مارستون
باند ون در لیند
اداره‌ی تحقیقات (ناخواسته)
مزرعه‌ی مک‌فارلین
دفتر کلانتر آرمدیلو
ارتش مکزیکی
شورشیان ریس

خانواده

ابیگیل مارستون (همسر)
جک مارستون (پسر)
دختر بی‌نام
روفس (سگ)

پیشه

یاغی سابق
شکارچی جایزه‌بگیر
دامدار

صداپیشه

راب ویتهاف

مرگ جان مارستون در سال ۱۹۱۱ و در مرتع خانوادگی او رقم می‌خورد. پس از این که جان ماموریت محول شده توسط ماموران دولت برای دستگیری اعضای باند سابق خود را انجام داد، خانواده‌ی او از اسارت ماموران دولتی خارج شد و جان مدتی را با خوشی کنار آن‌ها زندگی کرد، اما این خوشنودی زیاد طول نکشید. روزی یکی از ماموران دولتی یعنی ادگار راس طی یک حمله‌ی غافلگیرکننده به مرتع خانواده مارستون حمله کرد و طی این اتفاق آنکل نیز به قتل رسید. جان در دفاع از مزرعه افراد زیادی را کشت اما با وجود تعداد نفرات زیاد، او به جک و ابیگیل گفت که فرار کنند و خودش در همین حین به دفع کردن هجوم راس و ارتش او پرداخت.

جان که توسط ارتشی محاصره شده بود، از مخفیگاه خود در یک انبار غله بیرون آمد و تا جایی که در توانش بود اقدام به کشتن افراد راس کرد. پیش از شروع تیراندازی این ارتش او تنها موفق به کشتن چند تن از آن‌ها شد و با شروع تیراندازی، چندین گلوله به پاها، دستان و قفسه‌ی سینه جان برخورد کرد که منجر به مرگ جان مارستون شد. جان به پشت خود نقش بر زمین شد و این پایان سرنوشت او در داستان Red Dead Redemption بود. در میان ازدحام ماموران و سربازان، ادگار راس در حال روشن کردن سیگاری دیده شد و سپس اقدام به ترک محل کرد.

پس از این ماجرا خانواده‌ی جان او را به خاک سپردند و سه سال بعد پسر او یعنی جک انتقام پدرش را از ادگار راس گرفت. این اتفاق باعث شد تا جک علی‌رغم میل پدرش تبدیل به یک یاغی شود.

صفحات دیگر