ویکی وان پیس

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

گورا گورا نو می

اشتراک‌گذاری

گورا گورا نو می

Gura Gura no Mi

گورا گورا نو می - وان پیس

معنی

صدای لرزش

اولین نمایش

چپتر ۵۵۲ (مانگا)
قسمت ۴۶۱ (انیمه)

گورا گورا نو می (Gura Gura no Mi) یک میوه شیطانی از نوع پارامسیا است که به کاربر اجازه ایجاد لرزش‌ها را می‌دهد و فرد را به یک انسان رعشه تبدیل می‌کند. این میوه توسط ادوارد نیوگیت خورده شد اما در زمان مرگش قدرت آن توسط مارشال دی. تیچ ربوده شد.

این میوه‌ی بیمناک به خاطر قدرتش در نابود کردن دنیا مشهور است، و به عنوان یکی از قدرتمندترین میوه‌های شیطانی در دسته پارامسیا شناخته می‌شود و قدرت‌هایش ضعیف‌تر از کاربران میوه شیطانی لوگیا نیست.

قدرت‌ها و ضعف‌ها

قدرت این میوه کاربر را قادر به ایجاد ارتعاشات عظیم یا امواج ضربه‌ای می‌کند که می‌تواند تقریبا از هر محیطی از جمله زمین، کف دریا، و حتی هوا عبور کند. به همین دلیل، فرمانده ناوگان مارین یعنی سنگوکو اعلام کرد که ریش سفید قدرت نابود کردن جهان را دارد، و معاون او تسورو اظهار داشت که حتی اگر او تا انتهای اقیانوس هم عقب نشینی کند باز هم هیچ مکان امنی در اقیانوس باقی نخواهد ماند.

استفاده‌کننده از این میوه می‌تواند به راحتی یک جزیره را به طور کامل ویران کند. امواج شوک ریش‌سفید توسط دیوار محاصره سنگوکو مسدود شد، البته این دیوار از فلز بسیار قوی و برتر از فولاد معمولی ساخته شده بود.

گورا گورا نو می
ریش‌سیاه در حال استفاده از قدرت گورا گورا نو می

هنگامی که ریش سیاه قدرت این میوه شیطانی را از طریق روشی ناشناخته گرفت، او ادعا کرد که با قدرت زمین‌لرزه این میوه که «ویرانی برای همه به ارمغان می‌آورد» همراه با تاریکی میوه دیگر که «هر چیزی را به نیستی تنزل می‌دهد»، شکست ناپذیر و قوی‌ترین فرد خواهد بود.

این میوه شیطانی همچنین به کاربر خود اجازه می‌دهد با زور هر وسیله‌ای را در دست بگیرد و اشیای معمولی نامشهود مانند هوا را «شکاف» یا «کشش» دهد.

این میوه شیطانی به غیر از نقاط ضعف استاندارد میوه‌های شیطانی هیچ نقطه ضعف آشکاری ندارد. با این حال سه فرمانده مارین موفق شدند با ترکیب هاکی بوسوشوکو، امواج شوک ریش سفید را از برخورد به سکوی اعدام واقع در مارینفورد متوقف کنند. همچنین دیواری که سنگوکو آن را ایجاد کرده بود از ماده‌ای تشکیل شده بود که امواج ضربه‌ای ریش سفید قادر به شکستن آن نبود.

صفحات دیگر