ویکی وان پیس

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

او او نو می، مدل: سیریو

اشتراک‌گذاری

او او نو می، مدل: سیریو

Uo Uo no Mi, Model: Seiryu

او او نو می، مدل: سیریو - وان پیس

معنی

ماهی، اژدهای لاجوردی

کاربر

اولین نمایش

چپتر ۹۲۱
قسمت ۹۱۲

او او نو می، مدل: سیریو (Uo Uo no Mi, Model: Seiryu) یک میوه شیطانی ویژه از نوع زوئن افسانه‌ای است که به کاربر امکان تبدیل شدن به یک اژدهای لاجوردی ترکیبی یا کامل را می‌دهد. این میوه در هنگام رویداد دره‌ی خدا توسط کایدو خورده شد.

در مقطعی بعد از این که کایدو این میوه را در اختیار گرفت، او یک نمونه از فاکتور ژنی خود را توسط وگاپانک استخراج کرد و وگاپانک از آن برای تولید یک میوه شیطانی مصنوعی با همان قابلیت‌ها استفاده کرد. اگرچه این فرآیند با شکست همراه شد اما میوه‌ی تولید شده توسط کوزوکی مومونوسوکه خورده شد و او را قادر به تبدیل کردن به یک اژدهای صورتی کرد.

قدرت‌ها و ضعف‌ها

قدرت‌ها

همانند سایر میوه‌های زوئن کابر امان تبدیل شدن فرم را دارد که با افزایش قدرت فیزیکی همراه است. فرم کامل اژدها به همان اندازه‌ای که بزرگ هست قدرتمند نیز است و تخریب آن می‌تواند در سطح ساختمان‌ها باشد.دستان اژدها نسبتا به اندازه بدنش کوچک است اما همچنان بسیار قدرتمند است.

جدا از قدرتی که کاربر در این فرم دارد از سرعت و تحرک قابل توجهی نیز بهرمند است. پوشش بدن اژدهای کاربر نیز به شدت مقاوم است. ضربات عظیمی که حتی با هاکی بوسوشوکو تقویت شده‌اند روی او بی‌تاثیر هستند.

او او نو می، مدل: سیریو
ابرهای کایدو در حال برداشتن یک جزیره

در کنار تغییر فرم، این میوه چند قابلیت فراطبعی را نیز برای کاربر به ارمغان می‌آورد که نسبت به سایر کاربران زوئن افسانه‌ای برتر است. برجسته‌ترین این قابلیت‌ها ایجاد ابرهای شعله‌ور که کاربر را قادر به پرواز در هوا می‌کند. همچنین این ابرها امکان برداشت اجسام را به کاربر می‌دهد که حتی قادر به بلند کردن یک جزیره کامل است.

علاوه بر این کاربر به عنوان یک اژدها در هر دو فرم اژدهای کامل یا فرم ترکیبی انسان-جانور امکان ایجاد و کنترل عناصر مختلف را دارد. بیشترین عنصر استفاده شده آتش است که کاربر با نفس خود می‌تواند آن را بیرون دهد و این آتش در کسری از ثانیه می‌تواند کیلومترها گسترش یابد.

ضعف‌ها

با توجه به فضای بسیار زیادی که کاربر پس از ورود به فرم کامل خود اشغال می‌کند، توانایی او برای حرکت در فضاهای بسته به شدت محدود می‌شود. همچنین بدن غول‌پیکر کاربر می‌تواند فرصت بیشتری برای حملات باشد و کاربر را به هدف آسان‌تری تبدیل کند.

در حالی که پوست فرم اژدها بسیار سخت است اما همچنان کاربر در برابر حملاتی که قادر به شکستن این دفاع سخت باشند آسیب‌پذیر است. استفاده از هاکی بوسوشوکو پیشرفته به ویژه می‌تواند برای کاربر آسیب‌زا باشد (حتی اگر دشمن از نظر فیزیکی بسیار ضعیف‌تر باشد). نمونه‌های دیگر از حملات مؤثر مواردی هستند که از امواج صوتی قدرتمند استفاده می‌کنند (تکنیک مورد استفاده کیلر) یا تکنیک‌های «جراحی» مرتبط به اوپه اوپه نو می نیز کارساز است.

صفحات دیگر