ویکی وان پیس

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

هانا هانا نو می

اشتراک‌گذاری

هانا هانا نو می

Hana Hana no Mi

هانا هانا نو می - وان پیس

نام ژاپنی

ハナハナの実

معنی

گل، شکوفه

اولین نمایش

چپتر ۱۱۴
قسمت ۶۷

هانا هانا نو می (Hana Hana no Mi) یک میوه شیطانی از نوع پارامسیا است که به کاربر اجازه می‌دهد تکه‌هایی از بدن خود را از سطح هر شی یا موجود زنده تکثیر کرده و جوانه بزند. این میوه در مقطعی توسط نیکو روبین خورده شد.

قدرت واقعی میوه در طول رویارویی روبین و پل به طور کامل آشکار شد.

قدرت‌ها و ضعف‌ها

قدرت‌ها

همانطور که نیکو روبین نشان داده است، قدرت اصلی این میوه توانایی جوانه زدن چندین قسمت از بدن تقریبا بر روی هر سطحی، از جمله بدن خود کاربر است که سپس دستکاری اعضای بدن از راه دور قابل انجام است، به طوری که گویی از اندام اصلی خود کاربر است. از آنجایی که کاربر عملا تنها کسی است که می‌داند اندام‌هایش کجا جوانه می‌زنند، تقریبا همیشه عنصر غافلگیری را برای طرف مقابل به همراه دارد. علاوه بر این برد طولانی و سرعت تقریبا آنی جوانه‌های اندام قابل توجه است.

هانا هانا نو می
نمونه‌ای از کارکرد هانا هان نو می در نبرد و متوقف کردن حریف

روبین ادعا کرده است که سرعت و قدرت برای او معنایی ندارد، زیرا او می‌تواند تقریبا هر دشمنی را به راحتی تسلیم کند، حتی آنهایی که مثل هاکوبا سرعت فوق بشری دارند. علاوه بر این، قدرت این میوه قادر است بر بسیاری از حریفان به طور همزمان تأثیر بگذارد. برای دفاع، روبین می‌تواند تعداد زیادی از تله‌ها، سپرها یا موانعی را برای دفع خطرات وارده از اعضای بدن خود ایجاد کند. او با جوانه زدن چشم یا گوش در مکان‌های استراتژیک، به جمع آوری اطلاعات بپردازد. هانا هانا نو می به طور کلی همه کاره است و امکان انجام چند کار را با اهداف ماجراجویی، جنگ یا فعالیت‌های روزمره فراهم می‌کند.

پس از دوره تایم‌اسکیپ، توانایی روبین به حدی افزایش یافت که او قادر بود هزاران عضو از بدن را به طور همزمان جوانه بزند و آن‌ها را به اندام‌های غول پیکری تبدیل کند. او همچنین توانایی ایجاد یک کلون از تمام بدن را توسعه داد. بر خلاف بقیه توانایی‌های او، این کلون همچنین قادر به تولید لباس است.

ضعف‌ها

کاربر هانا هانا نو می دارای نقاط ضعف منحصربه‌فردی است. هر گونه آسیب به قسمت‌های جوانه‌زده شده می‌تواند به بدن واقعی منتقل شود. این نه تنها شامل آسیب یا فشار می‌شود، بلکه تأثیرات سایر میوه‌های شیطان را نیز شامل می‌شود، به این معنی که روبین در برابر سایر کاربران میوه شیطانی که توانایی‌هایشان با لمس آشکار می‌شود، آسیب‌پذیر است. از این رو مهم نیست که روبین چقدر از آن‌ها دور باشد و در صورت تماس می‌تواند تحت تأثیر قرار گیرد. اعضای بدن غول‌پیکر با وجود قدرت زیادی که دارند اما این خطر ذاتی را فراهم می‌کنند که به خاطر بزرگی راحت‌تر مورد هدف حریف قرار بگیرند.

قابلیت‌های هر شکوفه تکرار شده تفاوتی با اندام‌های واقعی روبین ندارد، به این معنی که قدرت بدنی او را منعکس می‌کنند. از این رو اگر یک دشمن خاص خیلی سنگین باشد، روبین ممکن است در نگه داشتن آن‌ها مشکل داشته باشد. در حالی که سازه‌های غول پیکر روبین می‌توانند تا حدی این مشکل را برطرف کنند، هر چند که او را سریع‌تر خسته می‌کنند.

علاوه بر این کاربر نمی‌تواند اندام‌هایی را در جایی که فضای کافی وجود ندارد ایجاد کند. خطرات زیست‌محیطی مانند آتش‌سوزی در محدود کردن توانایی‌های روبین نیز مؤثر هستند.

یکی دیگر از نقاط ضعف میوه شیطانی روبی این است که او باید یک شی یا شکل ظاهری آن را ببیند تا بتواند اندام خود را به طور مؤثر روی آن‌ها جوانه بزند. بنابراین، اگر دشمن یا یک شی در محدوده دید او نباشد، او نمی‌تواند از این ویژگی استفاده کند.

صفحات دیگر