ویکی وان پیس

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ماگو ماگو نو می

اشتراک‌گذاری

ماگو ماگو نو می

Magu Magu no Mi

ماگو ماگو نو می - وان پیس

معنی

ماگما

اولین نمایش

چپتر ۵۵۴
قسمت ۴۶۳

ماگو ماگو نو می (Magu Magu no Mi) یک میوه شیطانی از نوع لوگیا است که به کاربر اجازه‌ی ایجاد، کنترل و تبدیل شدن به گدازه را می‌دهد، و او را تبدیل به یک انسان ماگما می‌کند. این میوه توسط ساکازوکی، فرمانده ناوگان مارین که قبلا با نام آکاینو شناخته می‌شد خورده شده است.

قدرت‌ها و ضعف‌ها

قدرت‌ها

میوه ماگو ماگو حتی در مقایسه با سایر میوه‌های لوگیای استاندارد از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. قدرت اصلی آن تولید و تبدیل کردن کاربر به گدازه برای حمله به حریفان است. حرارت شدید آن می‌تواند یک کوه یخی را فورا تبخیر کند. در یک نبرد ده روزه قدرت این میوه قادر شد تا نیمی از یک جزیره را به جهنم تبدیل کند.

به خاطر عنصر طبیعی موجود در این میوه، اگر فردی به کاربر و بدنش ضربه بزند، فرد مهاجم با جراحت یا سوختگی شدید مواجه می‌شود. همچنین نشان داده شده که گاهی سلاح‌هایی مثل شمشیر نیز در تماس با آکاینو ذوب می‌شوند.

ضعف‌ها

در حقیقت تنها چیزهایی که ماگو ماگو نو می قادر به سوزاندن آن نیست شعله‌های تولید شده از میوه شیطانی متعلق مارکو، شمشیرهای ویستا، شمشیر شنکس، و ناگیناتای ریش‌سفید است. علاوه بر این خصوصیت آسیب‌پذیر این میوه باعث شد تا آئوکیجی با قدرت یخی خود بتواند جراحاتی را به آکاینو وارد کند. راه دیگر برای صدمه زدن به قدرت این میوه تماس کاربر با سنگ آبی است که یک شی ویژه در برابر میوه‌های شیطانی است. همچنین استفاده از هاکی بوسوشوکو نیز می‌تواند آسیب‌ناپذیری کاربر را از میان بردارد، اگرچه آکاینو مقاومت بالایی در برابر آن نشان داده است.

در رسانه‌های دیگر جانبی مثل بازی‌های ویدیویی نشان داده شده است که این میوه در برابر آب ضعف دارد.

صفحات دیگر