ویکی وان پیس

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

تاما تاما نو می

اشتراک‌گذاری

تاما تاما نو می

Tama Tama no Mi

تاما تاما نو می - وان پیس

معنی

تخم مرغ

نوع

کاربر

تاماگو

اولین نمایش

چپتر ۸۵۰
قسمت ۸۱۶

تاما تاما نو می (Tama Tama no Mi) یک میوه شیطانی از نوع زوئن است که ترکیب بدنی کاربر را تبدیل به یک تخم مرغ می‌کند، که اگر شکسته و باز شود می‌تواند بدن قدرتمندتری را خلق کند. این میوه توسط تاماگو خورده شده است.

قدرت‌ها و ضعف‌ها

این میوه به عنوان یک میوه زوئن نسبت به سایر میوه‌های هم طبقه خود منحصر به فرد است. این به کاربر اجازه می‌دهد تا آزادانه بدن خود را به یک فرم حیوانی ترکیبی یا کامل تبدیل کند که خصوصیاتی شبیه به یک تخم مرغ دراد.

اگر کاربر ضربه‌ی محکمی دریافت کند که توان کشتن یک فرد داشته باشد، بدن کاربر همانند یک تخم مرغ شکسته و باز می‌شود و زرده‌ی آن بیرون می‌ریزد. بدن تخریب شده به یک پوسته خالی تبدیل می‌شود در حالی که زرده تبدیل به یک فرم قدرتمند با ویژگی‌های یک جوجه می‌شود. و اگر این فرآیند تکرار شود کاربر به یک جوجه کاملا رشد-یافته تبدیل می‌شود، که قوی‌ترین فرم کاربر است. با تخریب شدن قوی‌ترین فرم کاربر، او به فرم اولیه باز می‌گردد. این چرخه‌ی بی‌انتها عملا باعث می‌شود تا فرد در نبردها نمیرد.

همان طور که بالاتر اشاره شد، برخلاف سایر کاربران زوئن، کاربر قادر نیست به اراده خود تبدیل به فرم حیوانی شود و لازمه‌ی آن دریافت ضربه‌ای قدرتمند است. همچنین کاربر در فرم زرده کاملا بی‌دفاع است و او می‌تواند در حین فرآیند تبدیل مورد حمله قرار گیرد و کشته شود. فرآیند احیا شدن نیز در شرایط مشخص قابل انجام نیست، چرا که تاماگا چشم از دست رفته‌ی خود که پنج سال پیش توسط پدرو ضربه خورده بود را نتوانسته بود دوباره احیا کند.

صفحات دیگر