ویکی مورتال کمبت

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کسی کیج (Cassie Cage)

اشتراک‌گذاری

کسی کیج

Cassie Cage

کسی کیج (Cassie Cage) مورتال کمبت

نام واقعی

کاساندرا کارلتون کیج

خاستگاه

Earthrealm

سکونت

Earthrealm

گونه

انسان

سلاح‌ها

  • تفنگ دستی
  • باتوم

گروهبان کاساندرا کارلتون کیج (Cassandra Carlton Cage) ملقب به کسی (Cage) یک جنگجوی معرفی شده در Mortal Kombat X است. او دختر جانی کیج و سونیا بلید، گروهبانی در نیروهای ویژه است.

کسی اولین بار در Mortal Kombat X حضور پیدا کرد و یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بازی بود.

درباره کسی کیج

چندی پس از جنگ Netherrealm، جانی کیج و سونیا بلید ازدواج کردند و صاحب دختری به نام کسی شدند. جانی در کار خود وسواس زیادی داشت و زمان کافی را با خانواده‌اش سپری نمی‌کرد و این موضوع در نهایت باعث جدایی جانی و سونیا، و ناراحتی کسی شد.

کسی کیج در دوران کودکی تا حدی لوس بار آمده بود، اما بعد از ربوده شدن توسط اژدهای سیاه و درگیر شدن با میراث خانوادگی‌اش رفتارش تغییر کرد. او توسط پدر و مادرش آموزش دید و تبدیل به یک گروهبان و مبارز ماهر در نیروهای ویژه شد. کسی تیم خود را برای محافظت از Earthrealm تشکیل داد.

کسی از نظر بذله‌گویی، اعتماد نفس و بد دهنی به پدرش رفته است. با این حال او در اندیشه‌هایش احساس تزلزل می‌کند، چرا که او در حفظ و برآورده کردن میراث و انتظارات والدینش، به خصوص مادرش تردید دارد. کسی همانند پدرش به توانایی‌های مخفی خود تسلط نیافته است. این توانایی‌های او یک بار در زمان نبرد با شیناک مشاهده شد.

Cassie ثابت کرده است که از لحاظ اخلاقی فرد بزرگی است. او در کشتن دشمنانش سعی می‌کند تا جای ممکن موارد انسانی را مد نظر داشته باشد. دوست دوران کودکی او جاکی بریگز است، کسی که در کنار کونگ جین و تاکدا تاکاهاشی بخشی از تیم تحت فرمان او هستند. با گذشت زمان Cassie به رهبر بهتری تبدیل شد و با کمک دوستان و اعتماد به نفس بیشتر خود را به عنوان یک قهرمان معرفی کرده است.

صفحات دیگر