ویکی مورتال کمبت

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

جاکی بریگز (Jacqui Briggs)

اشتراک‌گذاری

جاکی بریگز

Jacqui Briggs

جاکی بریگز (Jacqui Briggs) مورتال کمبت

نام واقعی

ژاکلین سونیا بریگز

خاستگاه

ارث‌رلم

سکونت

ارث‌رلم

گونه

انسان

سلاح

دستکش‌های آهنی

ژاکلین سونیا بریگز (Jacqueline Sonya Briggs) ملقب به جاکی (Jacqui)، شخصیتی در دنیای مورتال کمبت است. او اولین بار در مجموعه کمیک مورتال کمبت X معرفی شد و برای اولین بار در مورتال کمبت ایکس به عنوان شخصیتی قابل بازی حضور پیدا کرد.

درباره جاکی

جاکی بریگز دختر جکسون بریگز و ورا بریگز و همین طور یکی از دوستان نزدیک کسی کیج است. او دختر جکسون بریگز و ورا بریگز است. در زمان جنگ ندررلم، بعد از این که جکس از بردگی کوان چی خارج شد برای محافظت از جاکی تلاش بیشتری به خرج داد و می‌خواست که دخترش یک زندگی عادی را داشته باشد. جاکی در مقطعی تبدیل به یک کیک‌بوکسور حرفه‌ای شد و در یک کمپ آموزشی ثبت نام کرد و سرانجام در المپیک جوانان شرکت کرد.

با وجود این که پدرش مخالف تصمیم او برای پیوستن به نیروهای ویژه بود اما جاکی خود را در محافظت از ارث‌رلم مسئول می‌دانست و قصد گرفتن انتقام پدرش از کوان چی و ارمک را داشت. ارمک کسی بود که بازوهای جکس را در تورنومنت اوت‌ورلد قطع کرد.

او همین طور با تاکدا تاکاهاشی، پسر کنشی و شاگرد اسکورپیون دارای رابطه‌ای عاشقانه است. در مورتال کمبت X او یکی از اعضای نیروهای ویژه بود که تا زمان مورتال کمبت ۱۱ به مقام گروهبانی ترفیع پیدا کرد. همچنین بنا بر مکالمه‌ای از اسکورپیون، جاکی و تاکدا با هم نامزد شده‌اند.

صفحات دیگر