بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سلاح‌های اسلایم

اشتراک‌گذاری
سلاح‌های اسلایم

سلاح‌های اسلایم (Slime weapons) ابزارها و سلاح‌هایی هستند که از زره بدنی اسلایم سرچشمه گرفته‌اند. آن‌ها از کنترل و تمرکز مانای کاربر توسعه پیدا می‌کنند و به اندازه‌ی تخیل کاربر همه‌کاره هستند.

شرح

سلاح‌های اسلایم، مانند زره اسلایم در اصل توسط سید کاگنو اختراع شده است و از اسلایم‌های موجود در قلمروی او ساخته شده‌اند. در حالی که اسلایم‌ها معمولا بسیار شکننده هستند، اما یک رسانای عالی برای مانا هستند و به کاربر کنترل عالی بر مانا را فراهم می‌کند. کاربران با هدایت جادوی خود از طریق زره اسلایم، تقریبا هر چیزی را که قابل تصور باشد مثل شمشیر و بال را می‌توانند ایجاد کنند.

با توجه به انعطاف‌پذیری و همه‌کاره بودن آن، تا زمانی که جریان مانا به آن تزریق شود به کار خود ادامه می‌دهد و می‌تواند به عنوان یک سلاح فوری استفاده شود.

منشا خلقت

این تجهیزات توسط سید کاگنو و قبل از تأسیس باغ سایه و نجات آلفا ساخته شد، و اکنون به تجهیزات استاندارد همه اعضای باغ سایه تبدیل شده است. سید توانست به مرور زمان آن را کامل کند، زیرا ابتدا در حال آزمایش روی نمونه اولیه زره اسلایم بود. با گذشت زمان، سلاح‌های اسلایم نیز همانند زره‌ها طرح‌های متفاوتی پیدا کردند که به ذائقه کاربر برمی‌گشت.

مانند زره اسلایم، این سلاح‌ها نیز با ژله اسلایم ساخته شده‌اند که عنصری از اجساد اسلایم‌ها است. این عنصر دارای راندمان رسانایی ۹۹ درصدی برای جادو است. اسلایم‌ها هیولاهای مایعی هستند که با استفاده از جادو تغییر شکل می‌دهند.

ضعف

همانند زره اسلایم، کل عملکرد این سلاح‌ها به کنترل قدرت جادویی کاربر بستگی دارد. اگر قدرت جادویی پوشنده مهر و موم شود، سلاح‌ها به یک مایع صرف تبدیل می‌شوند و حتی نمی‌توانند شکل خود را به عنوان تجهیزات یا زره حفظ کنند.

صفحات دیگر