ویکی عالیجناب در سایه

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

اشک‌های دیابلوس

اشتراک‌گذاری

اشک‌های دیابلوس (Tears of Diablos) همچنین به عنوان مهره‌های دیابلوس شناخته می‌شود، قرص‌های جادویی هستند که حاوی قدرت باورنکردنی است که از خون دیابلوس به دست آمده است. این قرص‌ها توسط فرقه دیابلوس با تحقیق روی بقایای این شیطان ساخته و تولید شده‌اند تا قدرت این فرقه و متحدانشان را افزایش دهد.

منبع

اشک‌های دیابلوس
اشک های خلقت دیابلو

این قرص‌های دارویی از بقایای شیطان دیابلوس ساخته شده‌اند که از سه قهرمان جدا شده است. اعضای فرقه حریصانه قدرت شیاطین را می‌خواستند و شروع به آزمایش روی با بقایای آن کردند. طبق یافته‌های تحقیقاتی آن‌ها، بقایای شیطان دارای نشاط باورنکردنی بودند و قادر بودند به طور غریزی حرکت کنند و دوباره تولید شوند.

از آن زمان به بعد، آن‌ها چیزی به نام «اشک‌های دیابلوس» را در انواع مختلفی ساختند که منشا آن انرژی حیات باورنکردنی در سلول‌های دیابلوس بود. این قرص‌های دارویی عوارضی هم دارد، اما بر خلاف قبل گذشته روی افراد مذکر نیز موثر بود. نلسون یکی از ۱۲ عضو اصلی فرقه «شوالیه‌های میز گردها» بود که در ساخت این قرص‌ها و مشتقات آن کمک، سازماندهی و همکاری کرد.

انواع اشک دیابلو

با گذشت زمان، فرقه از این داروها برای حمایت از اقدامات خود استفاده کرد، اما منبع قدرت واقعی آن‌ها در جای دیگری نهفته بود، چرا این ریسک وجود داشت که اگر فردی به اندازه کافی قوی نباشد، می‌تواند منجر به خطر تخریب بدن و ذهن شود.

پس از گذراندن سال‌ها تحقیق و آزمایش، آن‌ها توانستند انواع مختلفی از قرص‌ها را برای افزایش قدرت جادویی سازمان و اعضای آن تولید کنند. تاکنون ۲ نوع اشک دیابلوس شناخته شده است.

اشک‌های دیابلو معمولی

اشک‌های دیابلوس

«اشک‌های دیابلوس» به قرص‌های قرمزی اشاره دارد که محصولات ناتمامی هستند که با استفاده از سلول‌های دیابلوس ایجاد می‌شوند. این قرص‌ها علیرغم داشتن عوارض جانبی قوی در طول توسعه، در مقادیر زیادی تولید شده‌اند. آن‌ها در درجه اول بین اعضای قدرتمند فرقه دیابلوس، به ویژه فرزندان اول و دوم، و همچنین «۱۲ شوالیه میز گردها» توزیع شده است.

مروارید دیابلو

اشک‌های دیابلوس
اولین نما از مروارید دیابلوس

از سوی دیگر مرواریدهای دیابلوس قرص‌های ویژه‌ای هستند که قدرت جادویی عظیمی را ایجاد می‌کنند و سرزندگی را حفظ می‌کنند، به طوری که جاودانگی را برای کسانی که آن‌ها را مصرف کنند فراهم می‌کند. این قرص‌ها منحصرا برای دوازده عضو عالی-رتبه فرقه معروف به «شوالیه‌های میز گردها» رزرو شده است.

صفحات دیگر