ویکی عالیجناب در سایه

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

زره بدنی اسلایم

اشتراک‌گذاری
زره بدنی اسلایم

زره بدنی اسلایم (Slime Bodysuit) زرهی است که توسط باغ سایه برای تقویت توانایی‌های طبیعی خود استفاده می‌شود.

شرح

این زره‌های بدنی در ابتدا توسط سید کاگنو اختراع شد که از اسلایم‌های موجود در قلمروی او ساخته شدند. در حالی که این اسلایم‌ها معمولا بسیار شکننده هستند، اما آن‌ها رساناهای عالی برای مانا هستند و به کاربر کنترل عالی بر مانای را می‌دهد تا جادوی خود را از طریق این لباس هدایت کند و تقریبا هر چیزی را که قابل تصور باشد، از شمشیر گرفته تا زره و بال را می‌تواند ایجاد کند.

با توجه به انعطاف‌پذیری و همه‌کاره بودن بدنه اسلایم، تا وقتی که مانا در آن بتواند جریان پیدا کند، می‌تواند به یک زره فوری و کاربردی باشد.

منشا

این تجهیزات توسط سید کاگنو و قبل از تاسیس باغ سایه و نجات دادن آلفا ساخته شد. اکنون این زره تبدیل به یک تجهیزات استاندارد برای همه اعضای باغ سایه شده است.

این محصول با استفاده از ژله اسلایم تولید شد، ماده‌ای از اجساد اسلایم‌ها که ۹۹ درصد راندمان رسانایی برای جادو دارد. در این دنیا اسلایم‌ها هیولاهای مایعی هستند که با استفاده از جادو تغییر شکل می‌دهند.

کارکردها

  • تجهیز کردن و برداشتن سریع: با توجه به توانایی زره بدنی اسلایم در تغییر شکل، می‌توان آن را به سرعت پوشید و تنها با فکر کردن آن را برداشت. پس از برداشته شدن، این زره می‌تواند بسیار کوچک شود که به نگهدارنده اجازه می‌دهد همیشه همراه خود داشته باشد.
  • تیغه‌های مخفی: با قابلیت نرم شدن و سفت شدن و تغییر شکل دادن آزادانه، کاربر می‌تواند آزادانه در هر نقطه از بدن خود خنجری ایجاد کند. خود سایه اغلب دارای تیغه‌هایی است که از آرنج، زانو و پاهایش بیرون می‌آیند تا در مبارزه تن به تن استفاده شوند.
  • دفاع و ناملموس بودن اسلایم: بسته به کنترل، قدرت جادویی و استفاده از جادو، این زره می‌تواند دفاعی تقریبا غیرقابل نفوذ برای کاربر باشد.
  • التیام و بازسازی اسلایم: حتی اگر زره در سطحی به کاربر آسیب وارد کند، یا بتوان از دفاع تقریبا غیرقابل نفوذ آن عبور کرد، تا زمانی که آسیب در سطح سلولی نباشد، این زره می‌تواند دوباره خودش را بازسازی کند.

ضعف‌ها

  • به عنوان یک نقطه ضعف، کل عملکرد این زره به کنترل قدرت جادویی کاربر بستگی دارد. اگر قدرت جادویی پوشنده آن مهر و موم شود، پس این زره به یک مایع صرف تبدیل می‌شود و حتی نمی‌تواند شکل خود را حفظ کند و عملا بی‌فایده می‌شود.
  • زره بدنی اسلایم ممکن است در شرایطی آسیب ببیند که گاهی این آسیب جدی است. با این حال تا زمانی که آسیب در سطح سلولی نباشد، می توان آن را در عرض چند ثانیه ترمیم کرد.
صفحات دیگر