ویکی Control

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

دیلن فیدن

اشتراک‌گذاری

دیلن فیدن

Dylan Faden

دیلن فیدن - Control

تولد

مقطعی بعد از سال ۱۹۹۱

بستگان

جسی فیدن (خواهر بزرگ‌تر)

ملیت

آمریکایی

سکونت

دیلن فیدن (Dylan Faden) شخصیتی در بازی کنترل و برادر جوان‌تر جسی فیدن است. او در دوران کودکی و پس از وقوع یک پدید فرا طبیعی توسط اداره کنترل فدرال ربوده شد. بعدها جسی برای یافتن او به مقر اداره مذکور یعنی Oldest House رفت. دیلن همچنین در FBC با عنوان نامزد اصلی ۶ یا P6 شناخته می‌شود.

بیوگرافی دیلن فیدن

نامزد اصلی ۶

دیلن بعد از برده شدن به اداره کنترل فدرال با عنوان نامزد اصلی ۶ و به اختصار P6 نامیده شد. او تحت مراقبت کاسپر دارلینگ قرار گرفت تا بعدا به کاندیدای رئیس اداره تبدیل شود. وضعیت دیلن در ابتدا بسیار امیدوارکننده بود اما با رشد قدرت‌های فرا طبیعی او کنترل دیلن نیز از دسترس خارج شد و او نسبت به ماموران FBC خصومت پیدا کرد.

با کشته شدن چندین تن از ماموران اداره، دارلینگ برای محافظت از اداره دیلن را نرم کرد و او را به سلول P6 منتقل کرد. دیلن که در این موضوع احساس خیانت می‌کرد نفرتش نسبت به دارلینگ و اداره بیشتر شد.

هجوم هیس

در هنگام هجوم هیس، دیلن تحت نفوذ هیس قرار گرفت. اما برخلاف قربانی‌های دیگر او دیلن همچنان کنترل ذهن خود را در اختیار داشت. او در نظر داشت که هیس می‌تواند او را از اداره رها کند. او بعد از فرار از سلول P6 داوطلبانه خود را تسلیم ماموران اداره کرد و بعد از هفده سال با خواهر خود که حالا رئیس اداره شده بود دیدار کرد. با وجود این که او نسبت به جسی رفتار نسبتا خوبی داشت اما دیلن خصومتی شدید با پولاریس داشت. او به جسی هشدار داد که به او اعتماد نکند و اظهار کرد که پولاریس از او سوء استفاده کرده است.

بعد از این که جسی اسلاید پروژکتور را بازیابی کرد، دیلن ناپدید شد و ظاهرا از طریق پروژکتور وارد Astral Plane شد تا به هیس در فاسد کردن Board کمک کند. با این حال جسی موفق شد هیس را از درون او پاکسازی کند و به این ترتیب دیلن به کما رفت.

صفحات دیگر