ویکی Control

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

زاکریا ترنچ (Zachariah Trench)

اشتراک‌گذاری

زاکریا ترنچ

Zachariah Trench

زاکریا ترنچ (Zachariah Trench) Control

تولد

دهه‌ی ۱۹۶۰-۱۹۵۰

مرگ

۲۹ اکتبر ۲۰۱۹

دلیل مرگ

کشته شده توسط اسلحه سرویس

پیشه

رئیس FBC

وابسته به

اداره کنترل فدرال

بازیگر

جیمز مک‌کافی

زاکریا ترنچ (Zachariah Trench) شخصیتی در بازی کنترل است. او پیش از جسی فیدن رئیس اداره کنترل فدرال بود. ترنچ سال‌ها اداره را با موفقیت رهبری کرد اما ترس از یک تهاجم بالقوه، و همین طور شک به زیردستان خود به خصوص کاسپر دارلینگ باعث شد تا او دچار تعلل شود. بعد از توضیع HRAها در اداره، ترنچ تحت نفوذ هیس قرار گرفت و با استفاده از اسلاید پروژکتور اقدام به آزادسازی هیس کرد.

بیوگرافی زاکریا ترنچ

پیش از ریاست

زاکریا ترنچ زمانی یکی از ماموران FBC بود و تحت ریاست نورتمور خدمت می‌کرد. ترنچ و نورثمور اغلب با هم مخالفت‌هایی داشتند و نوثمور با وسواسی که داشت هرگز ترنچ را برای مقام ریاست اداره مناسب نمی‌دانست. در نهایت وسواس نورثمور با رشد قدرت او از دسترس خارج شد و او کنترل خود را از دست داد. او با وجود مردد بودن اما طرح ترنچ را قبول کرد تا در Northmoor Sarcophagus Container نگهداری شود و به عنوان یک منبع نیرو برای Oldest House عمل کند. بعد از خارج شدن نورثمور از مقام ریاست ترنچ اسلحه سرویس را برداشت و توسط Board به رئیس جدید اداره تبدیل شد.

ترنچ همسر و دختری نیز داشت که در نیویورک زندگی می‌کردند. در مقطعی ترنچ به طور سهوی «کارش را با خود به خانه آورد» و همین موضوع باعث بیماری دخترش شد. همسر ترنچ اجازه نداد تا دخترش تحت درمان دانشمندان اداره قرار گیرند و در عوض به بیمارستان دیگری منتقل شد، جایی که او جان خود را از دست داد. همسر ترنچ نیز بعد از این اتفاق زاکریا را ترک کرد.

تصدی به عنوان رئیس

ترنچ در زمان ریاستش، همراه با رئیس پژوهش اداره یعنی کاسپر دارلینگ به تحقیق روی یک AWE که در سال ۲۰۰۲ و در شهر Ordinary رخ داده بود پرداختند. در آنجا اداره یک شی حامل قدرت که یک اسلاید پروژکتور بود را یافتند که درهایی به بعدهای دیگر را باز می‌کرد. آن‌ها همچنین در آنجا با یک بچه‌ی توانا به نام دیلن فیدن روبرو شدند. اسلایدهای این پروژکتور توسط جسی فیدن سوخت اما یکی از این اسلایدها با نام اسلاید ۳۶ سالم باقی ماند. اسلاید پروژکتور به همراه اسلاید باقی مانده به اداره برده شد، همین طور دیلن نیز توسط اداره ربوده شد تا به نامزد آینده ریاست اداره تبدیل شود. اسلاید پروژکتور تحت پژوهش دارلینگ قرار گرفت و او طی یک سفر اکتشافی به بعد Slidescape-36 موفق به یافتن موجودی عظیم شد که به عنوان منبع رزونانس این بعد عمل می‌کرد. دارلینگ نام این موجود را هدرون گذاشت و آن را برای مطالعات بیشتر به اداره منتقل کرد.

با گذشت زمان، ترنچ نسبت به هدرون و نفوذ آن بر دارلینگ احساس ترس کرد. او به این باور رسیده بود که دارلینگ به او خیانت می‌کند و این که هدرون قصد تصاحب اداره دارد. در هنگام یکی از سفرهای اکتشافی به Slidescape-36، ترنچ در معرض یک رزونانس ناشناس قرار گرفت که بر رفتار او نفوذ پیدا کرد و این موضوع باعث شد او نسبت به تمام ماموران اداره به خصوص دارلینگ نیز بی‌اعتماد شود. به همین سبب ترنچ اقدام به دزدیدن اسلاید پروژکتور کرد و آن را به دپارتمان نوستالژی برد، جایی که او از یک اسلاید سوخته استفاده کرد و رزونانسی که او با آن ارتباط برقرار کرده بود یعنی هیس را آزاد کرد. هیس بلافاصله در تمام Oldest House گسترده شد و بیشتر Oldest House را به تصاحب خود درآورد. پس از این اتفاق ترنچ در دفتر خود و به واسطه اسلحه سرویس اقدام به خودکشی کرد.

صفحات دیگر